Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kreativci iz agencije Hodogram obilježili dvije godine uspješnog poslovanja

Mladi i talentirani kreativci iz project management agencije Hodogram jučer su, zajedno s klijentima i poslovnim partnerima, proslavili drugi rođendan i preseljenje u novi poslovni prostor.

Mladi i talentirani kreativci iz project management agencije Hodogram jučer su, zajedno s klijentima i poslovnim partnerima, proslavili drugi rođendan i preseljenje u novi poslovni prostor, iz kojeg će nastaviti razvijati projekte za brojne renomirane klijente, kao što su Pernod Ricard, Robert Bosch, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, McDonald’s Hrvatska, Real Grupa, EOS Matrix, Hrvatska turistička zajednica itd.

Hodogram tim je tijekom samo dvije godine poslovanja razvio brojne komunikacijske projekte i korporativna događanja. Neki od najpoznatijih su dodjela novinarske nagrade Zlatna Penkala u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, obilježavanje 25 godina poslovanja tvrtke Bosch u Hrvatskoj, produkcija izložbenog postava međunarodne izložbe Nikola Tesla – Mind from the Future, Tjedan muzeja za Predstavništvo Europske komisije u Zagrebu, te Zagreb Connect – Start Up konferencija za Zicer – zagrebački inovacijski centar. Pored business segmenta, Hodogram je radio i niz lifestyle projekata.

Ovog ljeta su najšarmantniji zagrebački park Zrinjevac pretvorili u daleku Havanu organizirajući dan Kube za Havana Club Momento Mojito, a u zagrebačkoj Park šumi Tuškanac posjetitelji su mogli uživati u ugodnom hlađenju uz gin & tonic tijekom Beefeater City Park događaja. Poznati su po otkrivanju novih lokacija za organizaciju događaja, pa su tako legendarne Jameson tulume organizirali u staroj tvornici željezničkih vozila Gredelj te čak i u garaži zagrebačkog hotela Westin, a filozofiju brenda proširili su i na područje Splita, organizirajući Jameson Škver Split u ljevaonici Brodosplit.

Unatoč brojnim promjenama i izazovima u komunikacijskoj industriji, prioritet agencijskog tima je od početka bio fokus na kvalitetu i izvrsnost. Hrvoje Markešić, direktor i suvlasnik agencije Hodogram, ponosan je i na broj zadovoljnih klijenata s kojima njeguje dugotrajni odnos: ˝Kad je riječ o kvaliteti isporučene usluge i zadovoljstvu klijenta, kompromis ne postoji. Ulaganjem u znanje, vještine i kvalitetan odnos s klijentima, tijekom dvije godine smo se iz event management agencije razvili u project management agenciju: zaduženi smo produkcijske, digitalne i PR aspekte raznih marketinških projekata.“

„Naše poslovanje bazirano je na potpunoj posvećenosti svakom projektu. Mi smo mali tim s puno iskustva koji uživa u organizaciji svakog projekta, a posebno nas veseli doživjeti transformaciju od početne ideje do finalnog proizvoda. Zahvaljujemo klijentima koji su u nama pronašli kvalitetnog partnera˝, izjavila je Maja Dujlović, direktorica i suvlasnica agencije.

Usluge koje nudi agencija Hodogram orijentirane su na osmišljavanje, organizaciju i produkciju korporativnih događaja i projekata, kulturnih i turističkih manifestacija, poslovnih konferencija, kongresa, promocijom proizvoda te organizaciju team buildinga. Ovaj kreativno-produktivni ured odsad se nalazi na novoj adresi u Unskoj ulici 2c u Zagrebu.

 

Foto: Petar Santini


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.