Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Kreativni direktor globalnih kampanja za IKEA-u, MTV, H&M i Volvo dolazi na Digital Takeover

Johan Ronnestam, vodeći švedski brand ekspert, osvajač Lava iz Cannesa, inovator, futurist i TEDx-ov speaker govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju.

Johan Ronnestam, vodeći švedski brand ekspert, osvajač Lava iz Cannesa, inovator, futurist i TEDx-ov speaker govorit će o kreativi i komunikaciji u svjetskom digitalnom poslovanju.

Johan Ronnestam, 47-godišnji dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo jedan je od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Ronnestam je danas jedan od najvećih svjetskih autoriteta u digitalnom marketingu.

Na nadolazećem Digital Takeoveru u Cinestaru u Branimir Centru u Zagrebu, 12. ožujka 2019.  govorit će o procesu pokretanja tvrtke i lansiranju proizvoda u globalnom digitalnom poslovnom okruženju. Predstavit će svoje bogato iskustvo stečeno u radu s najvećim svjetskim kompanijama poput IKEA-e, Adidasa, Nokie, Toyote, H&M-a i Omege te pokazati kako se odvija proces stvaranja integrirane digitalne kampanje za kompaniju koja se na tržište želi plasirati u punom potencijalu. Ronnestam će istaknuti najvažnije smjernice u brendiranju tvrtke, ali i izazove s kojima se u tom procesu susreće.

Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative Ronnestam je stekao svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača, ali prije svega složenost pozadinskog procesa ulaska proizvoda u trgovine.

Digitalnom revolucijom počeo se baviti već 1994. godine, a njegova kreativnost i drugačiji način razmišljanja ubrzo su mu osigurali streloviti uspon. Nagrađivani projekti za klijente kao što su Vattenfall, Bredbandsbolaget, Nike Europe i Volvo Cars pozicionirale su ga kao jednog od najvažnijih inovatora u modernom poslovanju.

Ronnenstamova nesputanost rezultirala je krilaticama koje ga ujedno definiraju kao svestranog govornika, digitalnog i marketinškog stručnjaka i inovatora, ali i najbolje opisuju njega kao čovjeka. Ronnestamovo djelovanje sažeto je u nekoliko osnovnih postulata u poslovnoj filozofiji koju prakticira u radu:

‘Kad si umoran, trči. Kada si iscrpljen, pojačaj tempo. Kada ne uspiješ, kreni još jače. Kada se brineš, brini se manje. Kada se drugi brinu, zanemari. Budi u svemu uživo. Igraj se. Pomiči granice.’

Za svoj rad Ronnestam je osvojio prestižne nagrade, među kojima treba istaknuti Cannes Lions i D & AD, London International Advertising Awards, Epica, Clio, Cresta te laureate na festivalima u New Yorku. U Švedskoj je sedam puta osvojio godišnju nagradu za dizajn.

Digital Takeover nadolazećom konferencijom nastavlja svoj vodeći status jedinstvenog projekta u regiji, a posjetitelje očekuje bogat cjelodnevni program uz niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.