Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Kreativni izazovi

Nedostatak budžeta kod malih i srednjih poduzetnika nedovoljno je dobra isprika za nekreativnost. Za zanimljiviju ponudu, atraktivniji izlog, aktualniji oglas ili uređenje prostora, ulog može biti samo kreativnost, trud, vrijeme i uložena energija

Nedostatak budžeta kod malih i srednjih poduzetnika nedovoljno je dobra isprika za nekreativnost. Za zanimljiviju ponudu, atraktivniji izlog, aktualniji oglas ili uređenje prostora, ulog može biti samo kreativnost, trud, vrijeme i uložena energija

Nedostatak budžeta kod malih i srednjih poduzetnika često je nedovoljno dobra isprika za nekreativnost.

Za zanimljiviju ponudu, atraktivniji izlog, aktualniji oglas ili uređenje prostora, ulog može biti samo kreativnost, trud, vrijeme i uložena energija. Mali poduzetnici mogu osmišljavati različite prigodne događaje, natječaje, ulagati u lokalnu zajednicu, biti društveno korisni ili jednostavno biti zabavni i eto prilike da pobude interes javnosti. Ukoliko kreirate prosječnu ponudu, uzalud ćete gubiti vrijeme.  Pametnije je uložiti nešto više vremena u osmišljavanje i kreiranje, a u tome vam mogu pomoći dobronamjerni prijatelji, zaposlenici i kolege.

Od 100 ideja koje dobijete, jedna sigurno mora biti fantastična! Sjetite se samo koliko se puta fotomodel mora fotografirati da bi izvukli jednu vrhunsku fotografiju za naslovnicu časopisa. Dakle, iskoristite svaki slobodan trenutak da razmislite kako možete obogatiti svoju ponudu i zapisujte ideje. Nemojte o njima samo misliti jer misli dođu i odu, a ono što je na papiru privlači vas da na tome dalje radite. Zadajte si plan, na primjer, u roku 15 dana odlučite napisati 50 dobrih ideja koje možete iskoristiti u komunikaciji s kupcima. Onda tu listu dajte zaposlenicima ili suradnicima i zamolite ih da je prošire. Naknadno na sastanku pregledajte sve zapisano i odlučite kako ćete u budućnosti pametnije i bolje privući pozornost javnosti, a time i potencijalnih kupaca.

Kako biste se „izbacili“ iz uhodanih okvira razmišljanja, postavite si šest sljedećih pitanja:

1. Može li se moj proizvod ili usluga koristiti na drugačiji način, postoji li drugo moguće područje primjene?
2. Može li se promijeniti boja, veličina, format, zvuk, oblik ili miris ponude?
3. Može li se proizvod ili usluga skratiti, smanjiti, olakšati, posvijetliti ili stanjiti?
4. Može li se proces odnosa s klijentima drugačije odvijati ili promijeniti uloge u procesu?
5. Može li se proizvod ili usluga kombinirati s nekom srodnom ili sličnom ponudom?
6. Može li se proizvod ili usluga nekako produžiti, uroniti u vodu, učiniti prozirnim, učiniti neprobojnim, postaviti na neko drugo mjesto i slično?

Pitanja u prvi tren zvuče pomalo neobično i možda u prvih par minuta nećete moći pronaći kreativne odgovore. Kreativna inteligencija podrazumijeva i proaktivnosti i znatiželju. Sve novo je na početku pomalo zbunjujuće, no svi već znamo da nešto novo ne može biti stvoreno ako razmišljamo i ponašamo se na isti način kao u prošlosti.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.