Novi portal najdoktor.com razvili su studenti zagrebačkog Prirodoslovno-Matematičkog fakulteta, a njihov je cilj pružiti korisnicima jednostavan pregled kvalitete rada pojedinih zdravstvenih ustanova, a zdravstvenim djelatnicima poslati kvalitetan feedback od samih korisnika – koliko su dobri, gdje griješe, što trebaju popraviti.
Pacijenti će tako ocjenjivati različite kvalitete zdravstvenih djelatnika kao što su razina pomoći, ljubaznost, vrijeme čekanja, osoblje te pridržavanje zakona i etičkih načela. Ocijene i komentari pacijenata pomoći će krajnjem korisniku pri pronalasku ‘najboljeg’ doktora.
Pitali smo studente kako bi saznali više o njihovom projektu.
Kako je nastala ideja za najdoktor.com?
Na ideju smo došli nakon nekoliko neugodnih i smiješnih iskustava sa doktorima koje smo međusobno prepričavali. Tokom razgovora ideja je došla sama od sebe pa smo zaključili da bi ovakav način informiranja koristio pacijentima, doktorima i zdravstvenim institucijama. Ovo nije krajnja verzija jer smo uvjereni da se mnoge stvari mogu poboljšati a samim time i stranica učiniti relevantnijom.
Kako će Hrvati čut za vaš projekt?
S obzirom da praktički nemamo budžet za oglašavanje ili bilo što drugo, reklamirat ćemo se na sve moguće načine koji ne iziskuju financijske izdatke. Jedan od tih je i sudjelovanje u projektu 404. Ukoliko prikupimo određena sredstva sigurno ćemo dio utrošiti u promidžbu, o konkretnoj provedbi odlučit ćemo kad budemo znali s kolikim budžetom raspolažemo.
Računate li na zaradu?
Osnovni cilj projekta nije zarada, ali ćemo definitivno pokušati prikupiti određena sredstva kako bi mogli razvijati projekt i u krajnju ruku podmirivati osnovne troškove funkcioniranja.
Novi servis možete isprobati ovdje.