Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kreiranje motiva dolaska ključno u turizmu

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja, završilo je obilazak dalmatinskih destinacija.

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja, završilo je obilazak dalmatinskih destinacija. Dio je to programa međunarodne konferencije i workshopa SPLITB2B koji se drugu godinu organizira u Splitu i Solinu.

Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu – dva su dana premalo da se pokažu sve ljepote Dalmacije, ali dovoljni da se stekne dojam o bogatstvu turističke ponude, zaključak je sudionika konferencije.

„Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje. Agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne, stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, istaknuo je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Na okruglom stolu „Turizam posebnih interesa“, kojim je završila konferencija, Glavina je istaknuo kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta.

„U ovih 15 godina od kada razvijamo programe destinacijskog menadžmenta, specijaliziralo se niz manjih agencija koje biraju određena područja, pronalaze i otvaraju nove niše i rade svoj posao s puno strasti i ljubavi. To je jedini način da razvijamo turizam posebnih interesa. Da smo na dobrom putu potvrđuje sve veći broj predstavnika agencija iz čitavog svijeta koji dolaze na našu konferenciju i poslovnu radionicu“, kazao je Glavina.

Splitsko-dalmatinska županija s otocima, nautičkim turizmom, povijesnim gradovima i zaleđem itekako je zanimljiva turoperatorima i agencijama koji se bave turizmom posebnih interesa, potvrdio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. Zadovoljan sjajnim turističkim rezultatima koji se u ovoj županiji nižu posljednjih godina, istaknuo je kako je iznimno važno kontinuirano ulagati u suvremene marketinške kanale, predstavljati se na specijaliziranim kongresima i sajmovima i tražiti nove agencije partnere.

„Kreiranje i diversifikacija proizvoda ključni su za pred i posezonu i povećanje turističkih prihoda. Stoga Hrvatska turistička zajednica kontinuirano potiče razvoj agencija destinacijskog menadžmenta i turizam posebnih interesa. Za potporu DMC kompanija ove godine planiramo izdvojiti dva milijuna kuna“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude Hrvatske turističke zajednice.

Boris Žgomba, predsjednik Europske asocijacije turističkih agencija i turoperatora istaknuo je gastro i filmske rute te atraktivne festivale, kao ključne proizvode. Kazao je kako gostima moramo dati razlog da dođu u destinaciju, odnosno moramo im kreirati motive dolaska, a oni se od destinacije do destinacije razlikuju. To je put kako ostvariti bolje rezultate i produljiti sezonu.

Suorganizator međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita, a partneri su hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

Fotografije Milan Šabić


Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.