Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kreiranje motiva dolaska ključno u turizmu

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja, završilo je obilazak dalmatinskih destinacija.

Rimskom večerom u hotelu Salona Palace u Solinu, više od četrdeset predstavnika turoperatora i agencija iz deset zemalja, završilo je obilazak dalmatinskih destinacija. Dio je to programa međunarodne konferencije i workshopa SPLITB2B koji se drugu godinu organizira u Splitu i Solinu.

Šibenska tvrđava Barone, heritage hotel Maškovića han u Vrani, Morske orgulje i Pozdrav suncu, Muzej stakla, Pet bunara i Sveti Donat u Zadru, stara Salona, Dioklecijanova palača, Riva i Varoš u Splitu – dva su dana premalo da se pokažu sve ljepote Dalmacije, ali dovoljni da se stekne dojam o bogatstvu turističke ponude, zaključak je sudionika konferencije.

„Gosti koji dolaze u našu destinaciju žele emociju, iskustvo, sjećanje. Agencije koje se bave destinacijskim menadžmentom itekako su toga svjesne, stoga smo odredili ciljnu skupinu, kreirali pakete, promovirali ih na konferencijama, B2B susretima i sajmovima i umjesto da s njima odemo u svijet, svijet smo odlučili dovesti nama“, istaknuo je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD), organizatora drugog SPLITB2B-a.

Na okruglom stolu „Turizam posebnih interesa“, kojim je završila konferencija, Glavina je istaknuo kako su resursi, znanje i edukacija, ključni za razvoj destinacijskog menadžmenta.

„U ovih 15 godina od kada razvijamo programe destinacijskog menadžmenta, specijaliziralo se niz manjih agencija koje biraju određena područja, pronalaze i otvaraju nove niše i rade svoj posao s puno strasti i ljubavi. To je jedini način da razvijamo turizam posebnih interesa. Da smo na dobrom putu potvrđuje sve veći broj predstavnika agencija iz čitavog svijeta koji dolaze na našu konferenciju i poslovnu radionicu“, kazao je Glavina.

Splitsko-dalmatinska županija s otocima, nautičkim turizmom, povijesnim gradovima i zaleđem itekako je zanimljiva turoperatorima i agencijama koji se bave turizmom posebnih interesa, potvrdio je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije. Zadovoljan sjajnim turističkim rezultatima koji se u ovoj županiji nižu posljednjih godina, istaknuo je kako je iznimno važno kontinuirano ulagati u suvremene marketinške kanale, predstavljati se na specijaliziranim kongresima i sajmovima i tražiti nove agencije partnere.

„Kreiranje i diversifikacija proizvoda ključni su za pred i posezonu i povećanje turističkih prihoda. Stoga Hrvatska turistička zajednica kontinuirano potiče razvoj agencija destinacijskog menadžmenta i turizam posebnih interesa. Za potporu DMC kompanija ove godine planiramo izdvojiti dva milijuna kuna“, istaknula je Slavija Jačan Obratov, direktorica sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude Hrvatske turističke zajednice.

Boris Žgomba, predsjednik Europske asocijacije turističkih agencija i turoperatora istaknuo je gastro i filmske rute te atraktivne festivale, kao ključne proizvode. Kazao je kako gostima moramo dati razlog da dođu u destinaciju, odnosno moramo im kreirati motive dolaska, a oni se od destinacije do destinacije razlikuju. To je put kako ostvariti bolje rezultate i produljiti sezonu.

Suorganizator međunarodne konferencije i poslovne radionice SPLITB2B je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita, a partneri su hotel Salona Palace i Croatia Airlines.

Fotografije Milan Šabić


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.