ZŠEM – Poslovna akademija 04. – 05.07.2016. organizira seminar na temu kreiranja novog proizvoda ili usluge temeljem analize potreba i želja kupaca (“osluškuje se glas kupca – Voice of the Customer) ”Human-Centered Product/Service Design – A Design Thinking and Analytical Perspective” pod vodstvom dr.sc. Carlos M. Rodrigez.
Prijašnji polaznici o seminaru:
- ”Tijekom dva dana predavanja, profesor nas je uspio provesti kroz ključne elemente dizajna proizvoda, inovacije i razvoja.”
- “Detaljna analiza proizvoda iz perspektive kupca.”
- “Naučio sam kako zahtjeve klijenata pretočiti u proizvod, KANO metodu i kreiranje vrijenosti kroz dizajn proizvoda.”
- “Razmišljanje izvan okvira, “out of box” perspective.”
U eri vrlo kratkog životnog vijeka proizvoda i usluga, brzih tržišnih promjena, velike ponude vrlo sličnih proizvoda, brzog tehnološkog zastarijevanja i mnoštvo drugih detalja, konkurentnost je zapravo posjedovanje novog koncepta, za nijansu bolje performance i funkcionalnosti uređaja, jedinstveno iskustvo potrošača, emocionalna povezanost s proizvodom ili uslugom i konačno veća vrijednost za kupca.
Vodeće kompanije koriste cjelokupna znanja i iskustva svojih kupaca za pokretanje rasta, novih ideja i prioritetno alociranje resursa. Čak se i uspješnost poslovanja i ostvarivanje prihoda mjeri kroz zadovoljstvo kupca. “Problem treba živjeti kako bi se kreiralo rješenje”.
Ovaj seminar pruža okvir analize za dizajn i razvoj novih proizvoda i usluga, temeljem na “glasu kupaca” i naglašava posebnost inovacija i emocija u procesu dizajniranja i unapređenja proizvoda. Multidisciplinarni tim – marketing, dizajn i analiza – proučavajući svog kupca sa svih strana – stvara novi proizvod/uslugu koji će biti “baš kakav kupac želi” i koji će ojačati snagu branda i ponudu proizvoda i usluge.