Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Kreiranje novog proizvoda ili usluge

ZŠEM – Poslovna akademija 04. – 05.07.2016. organizira seminar na temu kreiranja novog proizvoda ili usluge temeljem analize potreba i želja kupaca (“osluškuje se glas kupca – Voice of the Customer) ”Human-Centered Product/Service Design – A Design Thinking and Analytical Perspective”  pod vodstvom dr.sc. Carlos M. Rodrigez.

Prijašnji polaznici o seminaru:

  • ”Tijekom dva dana predavanja, profesor nas je uspio provesti kroz ključne elemente dizajna proizvoda, inovacije i razvoja.”
  • “Detaljna analiza  proizvoda iz perspektive kupca.”
  • “Naučio sam kako zahtjeve klijenata pretočiti u proizvod, KANO metodu i kreiranje vrijenosti kroz dizajn proizvoda.”
  • “Razmišljanje izvan okvira, “out of box” perspective.”

U eri vrlo kratkog životnog vijeka proizvoda i usluga, brzih tržišnih promjena, velike ponude vrlo sličnih proizvoda, brzog tehnološkog zastarijevanja i mnoštvo drugih detalja, konkurentnost je zapravo posjedovanje novog koncepta, za nijansu bolje performance i funkcionalnosti uređaja, jedinstveno iskustvo potrošača, emocionalna povezanost s proizvodom ili uslugom i konačno veća vrijednost za kupca.

Vodeće kompanije koriste cjelokupna znanja i iskustva svojih kupaca za pokretanje rasta, novih ideja i prioritetno alociranje resursa. Čak se i uspješnost poslovanja i ostvarivanje prihoda mjeri kroz zadovoljstvo kupca. “Problem treba živjeti kako bi se kreiralo rješenje”.

Ovaj seminar pruža okvir analize za dizajn i razvoj novih proizvoda i usluga, temeljem na “glasu kupaca” i naglašava posebnost inovacija i emocija u procesu dizajniranja i unapređenja proizvoda. Multidisciplinarni tim – marketing, dizajn i analiza – proučavajući svog kupca sa svih strana – stvara novi proizvod/uslugu koji će biti “baš kakav kupac želi” i koji će ojačati snagu branda i ponudu proizvoda i usluge.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.