Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Krenula je brendkultura.com

U petak je u Studiju Smijeha u Zagrebu, uz jutarnju kavu, slatke zalogaje i dozu ozbiljnosti predstavljeno je online izdanje jedinog hrvatskog magazina o kulturi brendiranja – Brend kultura

U petak je u Studiju Smijeha u Zagrebu, uz jutarnju kavu, slatke zalogaje i dozu ozbiljnosti predstavljeno je online izdanje jedinog hrvatskog magazina o kulturi brendiranja – Brend kultura.

Uzvanici iz svijeta biznisa, medija, obrazovanja, te klijenti, suradnici i prijatelji Dhar media marketinške agencije te partneri projekta Superbrands Hrvatska, proslavili su predstavljanje web stranice brendkultura.com. Na Brendfastu u Studiju Smijeha jutro je započelo stand up nastupom komičarke Marine Orsag.

U kratkom govoru CEO Dhar medie, Lea Brezar, naglasila je: „U svijetu oglašavanja i komunikacije uvijek se traži kreativnije i više, a to dobro znaju brendovi te njihove kreativne i komunikacijske agencije. Umijeće brendiranja danas postalo je dio kulture, bez brendiranja vlastitog imena, proizvoda ili usluge, potpuno smo nevidljivi. Postati vidljiv i u svijetu struke značajno je priznanje brendovima i kreativcima na svim razinama – početnicima i velikanima marketinškog i komunikacijskog svijeta, a Brend kultura prepoznajući takve igrače stvara odličan sadržaj.“

Jedinstven projekt

Josipa Celinić, urednica Brend kulture, istaknula je važnost postojanja ovakvog magazina za struku uz neophodnu simbiozu offline i online izdanja.Brend kultura je poseban projekt, koji nema sebi sličnoga. Magazin je potpuno autorsko djelo koje je autentično i stručno s dozom onog kul elementa. U preglednom dizajnu i tekstovima koje ćete s lakoćom pročitati predstavljamo posebne priče o brendovima, o kojima se priča i o kojima bi se trebalo pričati, pomažemo vidljivosti novih brendova, promičemo dobre pothvate, proglašavamo najKUL kampanje i slavimo sve uspjehe s brendovima zajedno. Zbog sve većeg interesa za našim temama, ne samo stručne već i šire publike, lansirali smo i WEB stranicu, koja vama i nama pruža brojne dodatne mogućnosti za komunikaciju vaših inspirativnih startanja, brendiranja, lansiranja proizvoda, rebrendiranja, kao i svih ostalih novosti o vašem brendu.“

Josipa Celinić

O Brend kulturi govorilo se i iz redova struke, pa je na Brandfastu Vlatka Kamenić-Jagodić iz HEP-a izjavila: „Počašćena sam što imam prilike reći nešto o Brend kulturi, magazinu koji s veseljem iščekujem svaki mjesec. U moru političkih dnevnika i časopisa, Brend kultura jedini je marketinški magazin i pravo osvježenje za sve nas marketingaše. Pregršt zanimljivih tema i intervjua, inspirativnih priča i događanja, ono je što Brend kulturu čini posebnom. Čitanje Brend kulture iznova u meni budi optimizam i svaki mjesec me podsjeća na to zašto toliko volim svoj posao. Čestitam Vam na lansiranju web stranice, koja me jako veseli i želim Vam još puno dobrih priča i uspjeha u daljnjem radu.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.