Svjedoci smo jednog, ne baš laganog, razdoblja čiji se učinak odrazio na svim razinama domaćeg i svjetskog gospodarstva. Opet, koliko god to razdoblje nije bilo lako, neki poduzetnici ojačali su svoje pozicije, dok su neki drugi ugasili svoja poslovanja. Pokušavajući razumjeti kako je došlo do toga i zašto ista sudbina nije zadesila sve aktere, kao feniks iz pepela podigla se neka nova ekonomska svijest.
Matematičko rezanje budžeta za vrijeme krize nije donijelo nikakve rezultate, kao što značajnije rezultate nisu donijela niti rastrošna investiranja prije krize. S druge strane, stanje na burzama i općenito na tržištu, pokazalo je da ništa više nije sigurno. Preispitivanje kako se održati i ostati konkurentan pokazalo je kako jedina sigurnost leži u ulaganju u nematerijalne vrijednosti, da su znanja i vještine to što daje dodatnu vrijednost, te da upravo tu leži uspjeh raznih tvrtki i pojedinaca.
Prepoznala je to i Vesna Odobaša, poduzetnica koja je pokrenula prvu hrvatsku web trgovinu znanja. U suradnji s renomiranim partnerima, na jednom je mjestu okupila edukacije iz različitih grana ekonomije i financija, iz područja prava, digitalnog marketinga, ISO standarda te regulative iz raznih područja (hrana, kemikalije, otpad itd.). Osim poslovnih edukacija, u ponudi su i edukacije za osobni razvoj te online tečajevi. Inspirirana vlastitim iskustvom, web trgovinu lansirala je sa željom da tvrtkama i pojedincima olakša upravo ulaganje u vlastiti razvoj, znanje i konkurentnost.
U ovoj našoj informacijskoj eri, u prednosti je onaj tko ima informaciju i onaj koji tu informaciju zna iskoristiti. Najbolji primjer, koliko je informacija bitna, dolazi iz područja zakonske regulative i financija. Što točno propisuje Zakon o zaštiti na radu, ocjena boniteta i naplata potraživanja, što je Pravna zaštita u postupcima javne nabave ili kako točno planirati financije, samo su neka od najčešćih pitanja kojima poduzetnici «razbijaju glavu».
Područja od posebne važnosti, također su marketing i prodaja, gdje se najviše pokazalo da je rezanje budžeta kontraproduktivno. Umjesto rezanja, kao najbolje rješenje pokazalo se konstantno unaprijeđenje prodajnih vještina, te usporedo s tim, pronalaženje novih kanala kojima će se doprijeti do novih kupaca.
Razvoj poduzetništva, osim pronalaženjem kvalitetnih edukacija, iz Poslovnaedukacija.hr odlučili su podržati i povoljnijim cijenama. Tako se u web trgovini edukacije mogu kupiti čak do 30% povoljnije. Pružatelji edukacija ugledni su partneri čiji predavači imaju dugogodišnje iskustvo u raznim, specifičnim područjima. Tako su se među partnerima našli Altius, Halpet, Educamix, SGS, Atomium, Filaks, Pilgrim, Elevate, Life, Adria Corporate Education, Androlić-konzalting, ABC Solutions, Eko Lex, Red Brick, Prima Bon, Agenda i Marker.
Poslovnaedukacija.hr nudi i mogućnost «po mjeri skrojenih» seminara iz raznih drugih područja, koji se mogu održati unutar tvrtke naručitelja. Kupovina je moguća 24 sata dnevno, a u želji da kupci dobiju što veću vrijednost i kvalitetu, edukacije se mogu javno komentirati i ocijeniti. Najvjerniji kupci za pojedine kupnje dobivaju i kupone s dodatnim popustima.
Želite li i vi ulagati u jedinu sigurnu prednost na tržištu – znanje, provjerite što sve nudi Poslovnaedukacija.hr.
Biljana Nikolić, copywriter za Poslovnaedukacija.hr