Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kuće i stanovi za odmor ostvarili 5,3 milijuna noćenja!

U kućama i stanovima za odmor u Hrvatskoj je od početka ove godine do kraja rujna prijavljeno boravilo ukupno 338 tisuća turista, koji su ostvarili gotovo 5,3 milijuna noćenja, podaci su Državnog zavoda za statistiku.

U kućama i stanovima za odmor u Hrvatskoj je od početka ove godine do kraja rujna prijavljeno boravilo ukupno 338 tisuća turista, koji su ostvarili gotovo 5,3 milijuna noćenja, podaci su Državnog zavoda za statistiku.

Riječ je o statistici nekomercijalnog turističkog prometa u kućama i stanovima za odmor u razdoblju od početka godine do kraja rujna, koju Državni zavoda objavljuje temeljem praćenja prijavljivanja osoba u kućama i stanovima za odmor koji su u privatnom vlasništvu i ne iznajmljuju se komercijalno turistima.

Omjer stranih i domaćih gostiju podjednak

Nešto malo više od 56 posto ukupnih devetomjesečnih dolazaka ili 189,6 tisuća u te kuće i stanove u Hrvatskoj odnosi se na strane turiste, koji su u tim nekomercijalnim smještajnim objektima ostvarili 43,1 posto od ukupnih noćenja ili 2,28 milijuna.

Domaćih je turista u te kuće i stanove došlo nešto manje od stranih, 44 posto od ukupnog broja ili 148,4 tisuće, ali su s nešto malo više od 3 milijuna noćenja u ukupnim noćenjima imali veći udjel, od gotovo 57 posto.

Od ukupnog broja noćenja 34,3 posto ostvarile su osobe za koje se boravišna pristojba plaća po noćenju, a 65,7 posto noćenja ostvarile su osobe za koje se boravišna pristojba plaća paušalno.

Hrvati na moru ostaju dulje

Prosječno je po dolasku bilo 16 noćenja, pri čemu su domaći turisti ostvarili prosječno 20, a strani turisti 12 noćenja.

U strukturi noćenja stranih turista najviše su ostvarili turisti iz Slovenije (49,7 posto), Njemačke (12,5 posto), Bosne i Hercegovine (5,3 posto), Austrije i Mađarske (po 5,2 posto te Italije (3,9 posto).


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.