Novosti

Ledo stekao 100 posto udjela u Ledo Podgorici

Kupoprodajna cijena za 100 posto udjela u Ledo Podgorica iznosi 150,1 milijun kuna. Većinu izdanja upisali su mirovinski fondovi, oko 70 posto svih upisanih dionica, a sudjelovali su i ostali institucionalni investitori – osiguravateljske kuće, investicijski fondovi, brokerske kuće.

Kupoprodajna cijena za 100 posto udjela u Ledo Podgorica iznosi 150,1 milijun kuna. Većinu izdanja upisali su mirovinski fondovi, oko 70 posto svih upisanih dionica, a sudjelovali su i ostali institucionalni investitori - osiguravateljske kuće, investicijski fondovi, brokerske kuće.

Ledo je putem Zagrebačke burze izvijestio da je stekao 100 posto udjela u Ledo Podgorici, a kupoprodajna cijena iznosi 150,1 milijun kuna.

Kako se navodi u obavijesti Leda na Zagrebačkoj burzi, Ledo je, u svojstvu kupca, sklopio jučer s Agrokorom, u svojstvu prodavatelja, ugovor o kupoprodaji udjela Ledo Podgorica čime je Ledo stekao 100 posto udjela u toj tvrtki.

Kupoprodajna cijena za 100 posto udjela u Ledo Podgorica iznosi 150,1 milijun kuna.

Ledo je 20. prosinca objavio da je sa stopostotnom uspješnošću provedeno izdanje novih dionica, u postupku povećanja temeljnog kapitala upisano je i uplaćeno svih 93.750 ponuđenih novih redovnih dionica po cijeni od 8.000 kuna, što je ukupan iznos od 750 milijuna kuna.

Većinu izdanja upisali su mirovinski fondovi, oko 70 posto svih upisanih dionica, a sudjelovali su i ostali institucionalni investitori – osiguravateljske kuće, investicijski fondovi, brokerske kuće.

Ledo je dokapitalizacijom želio prikupiti sredstva za kupnju Frikoma iz Beograda i Leda Podgorica od Agrokora.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version