Za razliku od Facebooka koji relativno teško monetizira svojih gotovo milijardu korisnika, profesionalna društvena mreža Linkedin nema te probleme. Zanimljivo, iako prosječni korisnik Facebooka na toj društvenoj mreži mjesečno provede 6,4 sati, a korisnik Linkedina tek 18 minuta, Linkedin zarađuje 1,30 dolara po svakom provedenom satu, dok Facebook uspijeva zaraditi tek mizernih 6,2 centi.
Ključ uspjeha jest cijela serija Linkedinovih oglašivačkih proizvoda koje koriste brojni HR odjeli velikih tvrtki. Forbes posebno spominje “Linkedin Recruiter” proizvod, koji stoji 8.200 dolara godišnje po korisniku.
Samo Adobe ima zakupljeno 70 “Recruiter” licenci.
Linkedinovi najbolji zaposlenici u prodaji godišnje zarade i do 400.000 dolara na prodaji “Recruiter” licenci!
Jeff Weiner je u razgovoru za Forbes rekao kako očekuje da će tvrtka ove godine ostvariti dvostruko veću dobit – oko 70 milijuna dolara.