Nemali broj korisnika LinkedIna primijetio je ne samo novo sučelje svojih profila, već i redizajn najveće poslovne društvene mreže na svijetu. Nešto tamniji izgled uvođenjem nove navigacijske trake uozbiljio je LinkedIn kojeg, vjerojatno ćete i sami priznati, ne posjećujete baš tako redovito. LinkedIn Today ćete sad možda i primijetiti, ali potpun redizajn 3. društvene mreže vjerojatno ćemo čekati još barem nekoliko mjeseci, smatra Netokracija. S obzirom da LinkedIn postaje popularan alat za regrutiranje i u Hrvatskoj, redizajn bi vam trebao biti barem malo bitan.
LinkedIn Makeoverova Donna Serdula primijetila je redizajn još tijekom prošlog tjedna, a kao i drugi komentatori spominje očito: LinkedInov redizajn zasad je isključivo estetski. Funkcionalnost se ne mijenja, osim u tragovima, a čak i tad radi se prvenstveno o drugačijem prikazu postojećih informacija i podataka. LinkedIn odnedavno nije povezan ni s Twitterom, tako da bi vam se poslovni newsfeed mogao činiti nešto prazniji, a kako će ga popuniti još nije otkriveno.
LinkedIn je izuzetno popularan i uspješan internetski projekt, ali i dalje nije društvena mreža u maniri Facebooka i Twittera, jer ga korisnici ne koriste svakodnevno. Dok ga širom svijeta koristi preko 150 milijuna ljudi, u Hrvatskoj ga koristi više od 150 tisuća korisnika. Iako je LinkedIn na mnogim, posebno zapadnim, tržištima najpopularnije mjesto za traženje novog posla, vodstvo želi da postane mnogo češće odredište svojim korisnicima. Radi li se u ovom slučaju o testiranju ili sporom predstavljanju novog izgleda, LinkedIn nikome još nije potvrdio.
