Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Lipanj u znaku umjetne inteligencije: IAB Croatia’s Discovery donosi The AI Playbook in Digital Marketing

Nakon svibanjske pauze i uspješno završenog travanjskog izdanja IAB Discoveryja posvećenog AdEx-u, IAB Croatia u lipnju usmjerava pažnju na tehnologiju koja će oblikovati budućnost industrije – umjetnu inteligenciju.

Nakon svibanjske pauze i uspješno završenog travanjskog izdanja IAB Discoveryja posvećenog AdEx-u, IAB Croatia u lipnju usmjerava pažnju na tehnologiju koja će oblikovati budućnost industrije – umjetnu inteligenciju. Lipanjsko izdanje IAB Discoveryja pod nazivom The AI Playbook in Digital Marketing okupit će vodeće domaće stručnjake s ciljem pružanja šireg pogleda na razvoj, primjenu i regulaciju AI-ja u kontekstu digitalnog marketinga i oglašavanja.

Glavno događanje održat će se u ponedjeljak 16. lipnja u 16 sati u Uraniji na kojem će se razgovarati o smjernicama za umjetnu inteligenciju koje će uskoro objaviti IAB Croatia, a na kojima rade stručnjaci iz radne skupine za umjetnu inteligenciju IAB-a Croatia: Kamilo Antolović (Algebra), Vice Božić (GoAds), Mario Frančešević (SeekandHit), Kristijan Gregorić (Valicon), Lucija Knežić (Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Leapmotor, Fiat, Jeep, Alfa Romeo i Abarth), Sanja Rodinis (Experience TEN), Vanja Šebek (Algebra) i Duško Tubić (dentsu Croatia).

The AI Playbook in Digital Marketing donosi niz stručnih izlaganja i rasprava posvećenih ključnim aspektima razvoja i primjene umjetne inteligencije:

  • događanje će otvoriti Vice Božić i Vanja Šebek uvodnom prezentacijom The AI Briefing
  • Kamilo Antolović podijelit će svoje uvide u segmentu The AI Taboo: Legal & Ethics, fokusirajući se na pravne izazove i etičke dileme koje umjetna inteligencija otvara u kontekstu oglašivačke industrije,
  • a program će završiti diskusijom Prompt Me If I’m Wrong…, koju će moderirati Barbara Tolić Aušić (IAB Croatia), a u kojoj sudjeluju članovi radne skupine za umjetnu inteligenciju: Duško Tubić (dentsu Croatia), Vanja Šebek (Algebra), Kamilo Antolović (Algebra), Vice Božić (GoAds) i Kristijan Gregorić (Valicon).

Na kraju panela sudionici će imati priliku postavljati pitanja panelistima, a događanje će se nastaviti u neformalnom tonu, uz druženje i razmjenu iskustava.

Broj je mjesta ograničen, a svoje mjesto možete rezervirati na poveznici.


Lifestyle

Što učiniti ako ste na radnom mjestu okruženi ljudima koji su skloniji negativnim tračevima? Što ako ste meta upravo vi?

Komentari

Mnogi poduzetnici zaziru od ideje osobnog brenda jer je često poistovjećuju s izloženošću, neautentičnom samopromocijom ili pokušajem da se “postane influencer”.

Komentari

Mlijeko i mliječni proizvodi tradicionalno su neizostavan dio prehrane u hrvatskim kućanstvima.

Ljudski resursi

Na posao.hr., otkrijte 10 oglasa koji vam mogu otvoriti vrata uspjeha!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.