Marketinški gledano, one su ideal – kako muškarcima tako i ženama. Ljepota je u prvom planu, ali povezanost s ciljnim skupinama, glamur i želja za poroizvodom i poistovjećivanjem prate ju u stopu. Izjave tipa „Ja sam model, ali i majka“ otkrivaju segmet, ali kada to govori tako lijepa žena – proizvod se kupuje s osmijehom.
Vladarice modnih pisti, uspješne su poslovne žene, a njihovi ugovori jednako su vrtoglavi kao i oni sportaša ili glumaca. Ovo su tri primjera poslovnih ljepotica:
Tyra Banks lice Victoria’s Secreta okrenula se televizijskim angažmanima. Tridesetdvogodišnja Tyra razvija televizijske projekte u svojoj kompaniji Benkable Projects. “Tyra Banks Show2 i “America’s Next Top model” njeni su projekti koji su postigli svjetsku slavu. Uz to bavi se on line magazinom, brendiranom linijom odjeće u suradnji s WalMartom, te prodajom licenci za projekte True beauty i Stylista. Procjena zarade – više od 30.000.000 $
Gisele Bundchen Ima 27 godina i svoju liniju sandala Ipanema by Gisele koje joj donose 6 milijuna $ godišnje. Uz to suvlasnica je hotela u Brazilu, a nedavno je pokrenula svoju liniju proizvoda za njegu kože. Njeno lice zaštitni je znak za Disney, Vouge, Plus toga s 25 milijuna dolara najplaćenija je manekenka nekoliko godina za redom.
Heidi Klum Jedna je od “vječnih” lica Victoria’s Secreta. Prihod ostvaruje od projekata Runway, Germany’s next Top models. Zatim prodajna linja New Balance preko Amazona. Kreirala je liniju za njegu kože i liniju nakita. Forbes ju smatra jednom od 100 najutjecajnijih celebritiy-a s multinacionalnim ugovorima – McDonald’s, Voklswagen, Diet Coke i LG. Procijenjena “plaća” – 16 milijuna $.