Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Ljubešić “Ideju sam dobio na fakultetu. Bambus u limenkama je nova priča!”

Od 1. travnja tržište alkoholnih i bezalkoholnih pića u Hrvatskoj bit će bogatije za novi proizvod. Riječ je poznatom piću bambus (mješavini vina i cole), no proizvedenom u uskim limenkama (poput red bulla), što je novost na tržištu.

Od 1. travnja tržište alkoholnih i bezalkoholnih pića u Hrvatskoj bit će bogatije za novi proizvod. Riječ je poznatom piću bambus (mješavini vina i cole), no proizvedenom u uskim limenkama (poput red bulla), što je novost na tržištu.

Limenke će puniti u Srbiji, u jedinoj punionici u regiji za uske limenke, koje nabavlja u Poljskoj. Coli iz Njemačke dodaje vino iz PP Orahovice. Možda plasiranje novog pića pod nazivom “bamboos” i ne bi bila neka vijest da projekt nije pokrenuo 22-godišnjak iz Pleternice, student na zagrebačkoj Visokoj školi tržišnih komunikacija Agora, Kristijan Ljubešić. “Ideju sam dobio na drugoj godini fakulteta. Budući da sam i sam ljubitelj bambusa, zainteresirao sam se za izradu tog pića kao gotovog proizvoda.

Od vlastitoga istraživanja pa do profesionalne analize u suradnji s marketinškom agencijom New Moment iz Beograda zaključio sam da bi bilo više nego dobro pokrenuti jednu novu priču, proizvod i za Hrvatsku, ali i šire”, kaže nam Ljubešić. Analizu tržišta proveo je u šest gradova u Hrvatskoj na 1200 ispitanika i u više od 500 kafića. Ustanovio je i da se od ukupne potrošnje vina u HoReCa kanalu čak 90 posto proda kao bambus.

Poduzetnička obitelj

Iako potječe iz poduzetničke obitelji (u čijem je vlasništvu tvrtka Geneza, s više od 220 zaposlenih, koja radi na telekomunikacijskim poslovima s T-HT-om i T-Mobileom), Ljubešić nam kaže da je novo piće isključivo njegova ideja. Na njoj je radio više od godinu dana, a koliko je projekt ambiciozan i zahtjevan, govori i podatak da posebne, uske limenke kupuje u Poljskoj, dok će se bambus puniti u punionici Terra Production u Inđiji, u Srbiji. “Riječ je o tvornici u kojoj se pune i coca-cola, red bull… Iako bi mi posao i papirologija bili lakši u Hrvatskoj, proizvod punimo u Srbiji jer je tamo jedina punionica za ovaj tip limenki u regiji”, objašnjava Ljubešić. Isto je i s proizvodnjom limenki – rade se u Poljskoj u pogonima kompanije Ball Corporation, jedne od vodećih za proizvodnju limenki u Europi. I dok se cola prema posebnoj recepturi proizvodi u Njemačkoj, vino je iz vinarije Poljoprivrednoga poduzeća Orahovica.

Mladi, ludi, kreativni

“Dosadašnji bambusi potrošačima su predstavljali velik problem. Jednom se dobije previše vina, drugi put previše cole. Jednom vam natoče kvalitetno, drugi put jako loše vino. Naš bambus, kao gotov proizvod, donosi prednosti u smislu praćenja potrošnje i vina i cole”, objašnjava Ljubešić. Plan je ovoga mladog poduzetnika, ako tržište u Hrvatskoj pozitivno reagira, “bamboos” plasirati dalje na tržišta u zemlje regije u kojima je to jedan od najpoznatijih “koktela”. Iako nam Ljubešić nije želio otkrivati koliko je dosad uložio u projekt, naglašava da su ulaganja u razvoj jednoga takvog proizvoda vrlo visoka. Trenutačne investicije, logično, dolaze iz vlastitih izvora, tj. matične obiteljske tvrtke Geneza d.o.o. Na pitanje koliki promet planira ostvariti s bambusom tijekom 2012. godine, kaže da se nada prodaji od dva do četiri milijuna limenki, što je financijski preračunato prodaja od oko 20 milijuna kuna. Planira zaposliti dvadesetak ljudi u tvrtki Atlantida (koja je registrirana za proizvodnju bambusa), i to ponajprije na poslovima unapređenja prodaje. “Želim zaposliti mlade i kreativne ljude koji su spremni na lude izazove, pogotovo studente”, ističe Ljubešić. Ovoga tjedna okupiran je promocijom “bamboosa” u velikim gradovima. Distribucija za HoReCa kanal kreće 1. travnja. U prvom valu na tržište dolazi jedan šleper – 33 palete ili 86.328 limenki bambusa, precizirao je Ljubešić.

Bez slova na limenci

Dizajn je tiskan za čak 250 tisuća limenki. Kristijan Ljubešić posebno je ponosan na dizajn limenki, koji je, kaže, nešto posve novo na našem tržištu. Na proizvodu nema nikakvih slova ni natpisa, osim deklaracije na poleđini. Potrošač vidi samo prepoznatljivu sliku bambusa, kaže Ljubešić.

Starta s velikimaAtlantic grupa distributer

Tvrtka Atlantida, čiji je osnivač Kristijan Ljubešić, za distribuciju svog novog proizvoda potpisala je ugovor s Atlantic grupom. “Oni su naš isključivi distributer za tržište Hrvatske, a u HoReCa kanal krećemo 1. travnja. Atlantic nas s obzirom na ekskluzivni ugovor može zastupati i dalje prema trgovačkim lancima”, objašnjava nam Kristijan Ljubešić.

Poslovni.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.