Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

LLYC-ova kampanja o samoći preuzima Grand Prix

Grand Prix 2020. godine na dodjeli nagrada za izvrsnost IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnija svjetska shema PR nagrada, jest The Last Older Person to Die in Loneliness, koju je kreirala španjolska agencija LLYC u ime svog klijenta The BBK Foundation

Grand Prix 2020. godine na dodjeli nagrada za izvrsnost IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnija svjetska shema PR nagrada, jest The Last Older Person to Die in Loneliness, koju je kreirala španjolska agencija LLYC u ime svog klijenta The BBK Foundation. Kampanja je bila savršen primjer nekonvencionalne komunikacijske strategije osmišljene da započne razgovor na tabu temu – usamljenost starijih osoba. Za grafički prikaz poruke korištena je najrealnija skulptura.

Global Contibution Award dodjeljuje se za PR s ciljem postizanja jednog od UN-ovih ciljeva održivog razvoja. Dobitnik 2020. godine su Sapuni s točkicama hrvatske agencije Apriori World za njihovog klijenta Udrugu slijepih Zagreb. Apriori World agencija radi pro bono šest godina za USZ, a Sapune s točkicama proizvodi tvrtka Sfera Visia specijalizirana za društveno poduzetništvo. Sapun s točkicama pružio je jednostavno rješenje starog problema. Komunikacijska strategija za povećanje prihoda za ovaj socijalni project, koji uključuje proizvodnju sapuna s Brajevim točkama, potaknula je javnost da ovaj sapun pokloni. Projekt ispunjava UN-ov cilj održivog razvoja 10: smanjene nejednakosti.

Sapuni s točkicama

“Ovogodišnji Grand Prix bio je vrlo zasluženo savladan, kao i važan, ali često zaboravljen problem na vrlo angažiran i kreativan način”, komentira Svetlana Stavreva, predsjednica IPRA-e i predsjednica žirija: “I osjetila sam da Global Contribution Award 2020 pripada dirljivoj i maštovitoj kampanji koja je doista bila usmjerena na smanjenje nejednakosti. ”

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.