Par savjeta kako se riješiti loših navika.
- Povišica – godišnje ocjenjivanje nije vrijeme kada biste trebali razgovarati o povišici s vašim nadređenim. Nađite se koji mjesec prije!
- Nemojte biti posljednji koji dolazi u ured – tako izgledate kao netko kome uopće nije stalo. Neka vaši nadređeni primijete da ste počeli dolaziti među prvima.
- Doći s mamurlukom – afretwork je uvijek privlačan, a ležanje petkom na stolu baš i nije. Pijte puno tekućine, počnite vježbati.
- Cijeli dan sjedite za stolom – zatupljuje, a ne pomaže ni vašoj guzi. Prošećite se koji put po uredu. Imat ćete više energije. Stavite čašu s vodom na stol, ne bočicu. Tako ćete se češće ustati i prošetati.
- Raditi posao koji mrzite – ustajete svaki dan s grčem od pomisli da idete na posao? Vjerujte, svi to primjećuju.
- Ostajati duže na poslu zbog osjećaja krivnje – većina će pomisliti da ste neorganizirani i da se ne znate nositi s količinom posla, a ne da ste posvećeni poslu.
- Biti tih na sastancima – šefovi će misliti kako ste nepripremljeni i kako uopće nemate ideja. Ako ste pozvani na sastanak, onda i sudjelujte, osim ako ste samo zapisničar, a to bi trebalo biti jasno od početka.
- Svakodnevno naručivanje hrane u ured – izađite koji put sa suradnicima na ručak ili donesite nešto od doma. Bit ćete produktivniji, a i ušteda je tu.
- Izbjegavanje HR-ovaca – vjerujete, oni vas poznaju, a i mogu vam koristiti, dati pokoji pametan savjet.
- Društvene mreže – stalno ste na njima, zapravo, gubite vrijeme i neprofesionalni ste. Provjerite ih par puta dnevno, kada vam je potrebna mala pauza.
- Radite bolesni – kašljete, kišete slinite… Ne dolazite u ured! Ne samo da ćete zaraziti druge, nego niste uopće produktivni!
- Bojite se šefa – čim više povremenih susreta, poput vožnje liftom, to bolje za vas. Ponekad vam kakav pametan komentar može osigurati i promaknuće.
- Fokus samo na poslu – divno je biti fokusiran i predan onome što radiš, ali povišice i promaknuća se događaju onima koji su upućeni u ono što se događa u tvrtki.
- Žaliti se na posao preko društvenih mreža – čak i slatki post na Facebooku može naljutiti šefa.
- Tračanje – svi to radimo, svima treba oduška… Ali, držite to podalje od radnog prostora…
- Neproduktivnost – ako je u vašem okruženju to ikako moguće, odgovarajte na mailove i odrađujte zadatke kada ste najproduktivniji.
- Imate li malo vremena? – nije problem pitati nekoga za pomoć, ali morate znati da ponekad ometate druge u izvršavanju njihovih zadataka, a sve biste sami shvatili da te se koncentrirali.
- Preskakanje uredskih zabava – pa to su ljudi s kojima provodite većinu svog vremena. Tako postajete dio tima i izgrađujete prijateljske veze.
- Mejlate se cijelo vrijeme s kolegama – zapravo, bila bi ušteda vremena da odradite kratki sastanak.
- Dijeljenje privatnih stvari na poslu – da, u današnje vrijeme radno mjesto je prilično ležerno. Super je podijeliti smiješnu priču o partneru ili zabavne vikend planove dok razgovarate sa suradnicima u kuhinji, ali najbolje je izbjeći ići previše u dubinu.
- Prijatelji na poslu – lijepo je imati prijatelje na poslu, ali morate biti sigurni da ne visite s istim ljudima cijelo vrijeme ili još gore, da isključujete druge suradnike.
- Neuredan stol – možda je vama to kreativno, ali šefu izgleda neorganizirano.
- Cijelo vrijeme imate slušalice – sjedite sa slušalicama na ušima? Skinite ih kada odgovarate na mail, a stavite ih kada se trebate koncentrirati.
- Jedete za uredskim stolom – iako česta pojava, može biti jako depresivno. Uzmite si kratku pauzu ili jedite sa suradnicima. Šetnja uvijek može biti produktivna!
- Otvoreno milijun stranica – u stvarnosti rijetkima uspijeva multitaskati. Radite stvar po stvar.
- Radite prvo lakše zadatke – nemojte odmah čim uđete u ured, provjeravati mailove. Prvi sat u uredu zaronite u kakav projekt ili zadatak jer to često djeluje vrlo poticajno.