Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Loše navike kojih se hitno trebate riješiti

Par savjeta kako eliminirati loše navike.

Par savjeta kako se riješiti loših navika.

  1. Povišica – godišnje ocjenjivanje nije vrijeme kada biste trebali razgovarati o povišici s vašim nadređenim. Nađite se koji mjesec prije!
  2. Nemojte biti posljednji koji dolazi u ured – tako izgledate kao netko kome uopće nije stalo. Neka vaši nadređeni primijete da ste počeli dolaziti među prvima.
  3. Doći s mamurlukom – afretwork je uvijek privlačan, a ležanje petkom na stolu baš i nije. Pijte puno tekućine, počnite vježbati.
  4. Cijeli dan sjedite za stolom – zatupljuje, a ne pomaže ni vašoj guzi. Prošećite se koji put po uredu. Imat ćete više energije. Stavite čašu s vodom na stol, ne bočicu. Tako ćete se češće ustati i prošetati.
  5. Raditi posao koji mrzite – ustajete svaki dan s grčem od pomisli da idete na posao? Vjerujte, svi to primjećuju.
  6. Ostajati duže na poslu zbog osjećaja krivnje – većina će pomisliti da ste neorganizirani i da se ne znate nositi s količinom posla, a ne da ste posvećeni poslu.
  7. Biti tih na sastancima – šefovi će misliti kako ste nepripremljeni i kako uopće nemate ideja. Ako ste pozvani na sastanak, onda i sudjelujte, osim ako ste samo zapisničar, a to bi trebalo biti jasno od početka.
  8. Svakodnevno naručivanje hrane u ured – izađite koji put sa suradnicima na ručak ili donesite nešto od doma. Bit ćete produktivniji, a i ušteda je tu.
  9. Izbjegavanje HR-ovaca – vjerujete, oni vas poznaju, a i mogu vam koristiti, dati pokoji pametan savjet.
  10. Društvene mreže – stalno ste na njima, zapravo, gubite vrijeme i neprofesionalni ste. Provjerite ih par puta dnevno, kada vam je potrebna mala pauza.
  11. Radite bolesni – kašljete, kišete slinite… Ne dolazite u ured! Ne samo da ćete zaraziti druge, nego niste uopće produktivni!
  12. Bojite se šefa – čim više povremenih susreta, poput vožnje liftom, to bolje za vas. Ponekad vam kakav pametan komentar može osigurati i promaknuće.
  13. Fokus samo na poslu – divno je biti fokusiran i predan onome što radiš, ali povišice i promaknuća se događaju onima koji su upućeni u ono što se događa u tvrtki.
  14. Žaliti se na posao preko društvenih mreža – čak i slatki post na Facebooku može naljutiti šefa.
  15. Tračanje – svi to radimo, svima treba oduška… Ali, držite to podalje od radnog prostora…
  16. Neproduktivnost – ako je u vašem okruženju to ikako moguće, odgovarajte na mailove i odrađujte zadatke kada ste najproduktivniji.
  17. Imate li malo vremena? – nije problem pitati nekoga za pomoć, ali morate znati da ponekad ometate druge u izvršavanju njihovih zadataka, a sve biste sami shvatili da te se koncentrirali.
  18. Preskakanje uredskih zabava – pa to su ljudi s kojima provodite većinu svog vremena. Tako postajete dio tima i izgrađujete prijateljske veze.
  19. Mejlate se cijelo vrijeme s kolegama – zapravo, bila bi ušteda vremena da odradite kratki sastanak.
  20. Dijeljenje privatnih stvari na poslu – da, u današnje vrijeme radno mjesto je prilično ležerno. Super je podijeliti smiješnu priču o partneru ili zabavne vikend planove dok razgovarate sa suradnicima u kuhinji, ali najbolje je izbjeći ići previše u dubinu.
  21. Prijatelji na poslu – lijepo je imati prijatelje na poslu, ali morate biti sigurni da ne visite s istim ljudima cijelo vrijeme ili još gore, da isključujete druge suradnike.
  22. Neuredan stol – možda je vama to kreativno, ali šefu izgleda neorganizirano.
  23. Cijelo vrijeme imate slušalice – sjedite sa slušalicama na ušima? Skinite ih kada odgovarate na mail, a stavite ih kada se trebate koncentrirati.
  24. Jedete za uredskim stolom – iako česta pojava, može biti jako depresivno. Uzmite si kratku pauzu ili jedite sa suradnicima. Šetnja uvijek može biti produktivna!
  25. Otvoreno milijun stranica – u stvarnosti rijetkima uspijeva multitaskati. Radite stvar po stvar.
  26. Radite prvo lakše zadatke – nemojte odmah čim uđete u ured, provjeravati mailove. Prvi sat u uredu zaronite u kakav projekt ili zadatak jer to često djeluje vrlo poticajno.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.