Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Luminus – hrvatska firma koja je postigla svjetski uspjeh

Što zajedničko imaju ESPN, Oscar, Walt Disney, NBA, SonyEricsson, Microsoft? Vjerovali ili ne, te multinacionalne kompanije povezuje Luminus, zagrebačka marketinško-produkcijska kuća koja se vjerojatno jedina u Hrvatskoj može pohvaliti takvim popisom klijenata.

Što zajedničko imaju ESPN, Oscar, Walt Disney, NBA, SonyEricsson, Microsoft? Vjerovali ili ne, te multinacionalne kompanije povezuje Luminus, zagrebačka marketinško-produkcijska kuća koja se vjerojatno jedina u Hrvatskoj može pohvaliti takvim popisom klijenata.

Nagrade i priznanja koje je Luminus dobio od osnutka 2005. godine teško je nabrojiti. Ipak, treba istaknuti dva Emmyja, za špicu Oscara i NBA spot. Na otvaranju Europskog dana poduzetnika „Ideje koje vrijede 2009.” Luminus je dobio priznanje u ime Udruge malih i srednjih poduzetnika i Europske akademije znanosti i umjetnosti kao najbolji hrvatski mladi poduzetnik, a tom smo prigodom razgovarali s članom uprave Luminusa Domagojem Nobilom.

Prvo svijet, onda Hrvatska

Vaša se kompanija čitatelju sa strane čini kao klasična priča o uspjehu. Kako ste dobili te impresivne projekte?

– Imamo firmu u Los Angelesu već nekoliko godina. Zahvaljujući tome dobili smo prve velike poslove, primjerice animacije za dodjelu Oscara. Kao hrvatskoj tvrtki, put nam je bio različit od drugih. Prvo smo se dokazali u svijetu, u radu s velikim klijentima, pa su nas onda i u Hrvatskoj prepoznale velike kompanije.

Zagreb, Los Angeles, London

Otvaranje ureda u Londonu luminovci smatraju prozorom na europsko tržište. Preko Londona već su došli do nekoliko produkcijskih poslova.

– Ništa od tih poslova nije došlo slučajno. Kao proaktivna tvrtka, i mi analiziramo tržište i već dulje vrijeme svjesni smo činjenice da smo firma koja može konkurirati prije svega cijenom, koja je niža zbog jeftinijeg rada u Hrvatskoj, a s druge strane kvalitetom, koja je barem podjednaka, ako ne i veća od sličnih tvrtki u Velikoj Britaniji.

Mladi zaposlenici kao komparativna prednost

Luminus kao komparativnu prednost ističe mlade i kreativne profesionalce. U Luminusu svi su zaposlenici mlađi od 40 godina, njih ukupno 26.

– Shvatili smo da taj model prolazi. Možemo raditi vani, samostalno, a možemo raditi tako da za velike produkcijske kuće radimo kao outsourcing. To je bio model po kojem smo odradili posljednjih nekoliko poslova u inozemstvu.

Krizu ćemo prevladati na svjetskom tržištu

Recesija je posebno pogodila marketinške agencije, kompanije koje se služe njihovim uslugama prvo smanjuju marketinški budžet. A naš sugovornik uz smijeh zaključuje kako mu je, što se krize u Hrvatskoj tiče, sve nejasno – je li počela, koliko će trajati, kada će prestati.

– Zasigurno nas je pogodio taj recesijski val, činjenica je da osjećamo pad prometa. Ipak, naša je strategija širenje na strana tržišta, gdje recesija polako jenjava. U planu je otvaranje ureda u Kataru, Dubaiju, Rusiji, to je naša prilika za daljnje dokazivanje, ali i za izbjegavanje efekata krize na domaćem tržištu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.