Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Maloprodajni lanac PEPCO dolazi na hrvatsko tržište

Maloprodajni lanac PEPCO, koji trenutno posluje u nekoliko srednjoeuropskih država, započinje s radom u Hrvatskoj. Otvaranje prvih trgovina očekuje se u prvoj polovici 2017. godine. Prve radnike zaposlit će početkom sljedeće godine, a planira se otvaranje 20 trgovina tijekom prve godine poslovanja u Hrvatskoj.

PEPCO je europski maloprodajni lanac koji kupcima nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo po konkurentnim najnižim cijenama. PEPCO je prisutan u stotinama trgovina diljem Češke, Mađarske, Poljske, Slovačke i Rumunjske. Brend je s radom započeo u Poljskoj gdje je prisutan od 2004. godine otkada bilježi veliki interes kupaca te je poslovanje proširio na središnju i istočnu Europu. U listopadu 2016. PEPCO će proslaviti otvorenje 1000-te trgovine u Europi.

“Vrlo smo sretni što će kupci u Hrvatskoj sljedeće godine dobiti priliku posjetiti naše trgovine. Hrvatsko tržište otvara odlične prilike našem brendu i nadamo se kako će nam otvoriti put prema ostalim državama regije.  Pozivamo na suradnju sve koji se žele pridružiti ostvarenju naše misije i pružiti kupcima mogućnost kupovine po najnižim cijenama, kao i one koji dijele vrijednosti poput poštovanja, iskrenosti, suradnje, razvoja i entuzijazma koji su nam iznimno bitni” – riječi su Marcina Stanka, operativnog direktora za srednju i istočnu Europu.

Prve trgovine PEPCO planira otvoriti početkom travnja 2017. u Zagrebu. Tijekom prve tri godine poslovanja na hrvatskom tržištu, brend planira otvoriti oko 50 trgovina diljem cijele države, uglavnom u gradovima s preko 10.000 stanovnika te planira otvoriti 400 radnih mjesta. Tvrtka trenutno provodi proces zapošljavanja menadžmenta za sjedište u Zagrebu i u potrazi je za prostorima za najam s površinom oko 450m2 za dugoročnu suradnju. Lanac u planu nema otvaranje franšiza.

PEPCO trgovine namijenjene su prodaji dječje, ženske i muške odjeće, donjeg rublja, modnih dodataka, igračaka, kućnog namještaja, dekorativnih proizvoda i ukrasa, kućanskog tekstila i dr. Oko 60% asortimana čini odjeća (uključujući cipele i donje rublje), a 40% na ostale proizvode. PEPCO je trenutno najveći distributer dječje odjeće s asortimanom namijenjenim djeci od 0 do 14 godina. Svi su proizvodi namijenjeni pružanju najboljeg shopping iskustva po najnižim cijenama. U PEPCO trgovinama se obavi više od 6 milijuna transakcija mjesečno.

PEPCO trenutno zapošljava preko 9.000 ljudi. Tvrtka svojim zaposlenicima pruža opsežan sustav obuke i podržava njihov razvoj neovisno o položaju ili funkciji zaposlenika. Omogućujući zaposlenicima u trgovini izvrsne prodajne rezultate, dok stručnjacima koji se bave planiranjem i distribucijom osigurava da stalno rade na poboljšanju poslovnih procesa.

U zemljama u kojima PEPCO posluje, vidljivi su pozitivni rezultati koji dolaze od kupaca, profesionalaca i drugih organizacija. PEPCO je za svoj rad primio brojne nagrade u sektoru maloprodaje, uključujući Forbes`s Diamonds, Shopping Center Forum Award, Good Brand i  Quality of Service Award, Discount of The Year 2016

PEPCO je brend u vlasništvu Pepkora, južnoafričkog investicijskog holdinga. Nakon 10 godina poslovanja, pridruženi su Steinhoff International Holdings Ltd-u (izlistani na burzi u Frankfurtu). Obje kompanije desetljećima posluju na svjetskom tržištu. Cijela grupa trenutno zapošljava preko 90.000 ljudi u 6.500 trgovina u 44 zemlje. Dio grupe su 42 robna brenda u Europi, uključujući Conforama, MacDan, POCO, KIKA, PEP&CO te Poundland i Emmezeta koji već posluju u Hrvatskoj.

Više detalja o brendu, radnim mjestima i potencijalnoj suradnji s iznajmljivačima prostora dostupno je na web stranici www.pepco.hr.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.