Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Manje je više – novi koncept uživanja u vinu

Manje, ali bolje! – bit će glavna krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu.

Manje, ali bolje! – bit će glavna krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu. To se ne odnosi samo na kvalitetu vina, već i sam ugođaj uživanja u vinskim kapljicama. Tako će jačati koncept vina kao dijela obroka; promišljena, umjerena konzumacija usmjerena na hranu i „društvo dijeljenja“, zajedničko kuhanje, pa i zajedničko uživanje u hrani i vinu, a sve u granicama dobrog ukusa. Pit će se manje alkohola, ali će se uživati u društvu i kvalitetnim lokalnim proizvodima. To se već sada osjeti na policama trgovina na kojima je sve više vina odlične kvalitete i vrlo pristupačnih cijena.     „Proizvođači vina moraju se na neki način izdvojiti kako bi se kupac između stotina boca u trgovinama odlučio baš za njihovu. Danas su oblik boce i dizajn etikete iznimno važni“, ističe Luka Vrga, član Uprave Osilovca, tvrtke u čijem je sastavu Feravino, vinarija koja je prije dvije godina redizajnirala svoje poznate tradicionalne linije Diku i Miraz i podarila im modernije, razigranije etikete inspirirane slavonskim motivima, a novi pjenušci Grasecco i Francesca potpuno su drugačijeg dizajna. Njihova urbana, mladenačka i razigrana etiketa privlači na prvu i zaintrigirat će i one kojima pjenušac nije prvi izbor. „Etiketa Grasecca i Francesce inspirirana je našim potrošačima. Ljubitelji vina ne traže samo ono vrhunske kvalitete. Traže puno više – traže priču. Stalo im je do utemeljenosti brenda i njegovog vizualnog identiteta. Slijede ga, o njemu razgovaraju i s njim se identificiraju“, zaključuje Vrga.     A prema najavama marketinških stručnjaka u vinskoj industriji i oni koji nisu poznavatelji vina moći će odabrati nešto po svom ukusu. Naime, uskoro će se proizvoditi boce  s naljepnicama koje ćemo moći skenirati pametnim telefonima i tako dobiti točne informacije kako je, kada i gdje vino proizvedeno.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.