Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Manje je više – novi koncept uživanja u vinu

Manje, ali bolje! – bit će glavna krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu.

Manje, ali bolje! – bit će glavna krilatica među vinoljupcima, kažu stručnjaci koji prate vinsku scenu. To se ne odnosi samo na kvalitetu vina, već i sam ugođaj uživanja u vinskim kapljicama. Tako će jačati koncept vina kao dijela obroka; promišljena, umjerena konzumacija usmjerena na hranu i „društvo dijeljenja“, zajedničko kuhanje, pa i zajedničko uživanje u hrani i vinu, a sve u granicama dobrog ukusa. Pit će se manje alkohola, ali će se uživati u društvu i kvalitetnim lokalnim proizvodima. To se već sada osjeti na policama trgovina na kojima je sve više vina odlične kvalitete i vrlo pristupačnih cijena.     „Proizvođači vina moraju se na neki način izdvojiti kako bi se kupac između stotina boca u trgovinama odlučio baš za njihovu. Danas su oblik boce i dizajn etikete iznimno važni“, ističe Luka Vrga, član Uprave Osilovca, tvrtke u čijem je sastavu Feravino, vinarija koja je prije dvije godina redizajnirala svoje poznate tradicionalne linije Diku i Miraz i podarila im modernije, razigranije etikete inspirirane slavonskim motivima, a novi pjenušci Grasecco i Francesca potpuno su drugačijeg dizajna. Njihova urbana, mladenačka i razigrana etiketa privlači na prvu i zaintrigirat će i one kojima pjenušac nije prvi izbor. „Etiketa Grasecca i Francesce inspirirana je našim potrošačima. Ljubitelji vina ne traže samo ono vrhunske kvalitete. Traže puno više – traže priču. Stalo im je do utemeljenosti brenda i njegovog vizualnog identiteta. Slijede ga, o njemu razgovaraju i s njim se identificiraju“, zaključuje Vrga.     A prema najavama marketinških stručnjaka u vinskoj industriji i oni koji nisu poznavatelji vina moći će odabrati nešto po svom ukusu. Naime, uskoro će se proizvoditi boce  s naljepnicama koje ćemo moći skenirati pametnim telefonima i tako dobiti točne informacije kako je, kada i gdje vino proizvedeno.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.