Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Manje je više – predstavite se u par riječi kroz dobar elevator pitch

U području poslovnog umrežavanja, elevator pitch (engleski izraz koji je uvriježen u poslovnoj komunikaciji, a opisuje kratku reklamu ili kratko predstavljanje) izvrstan je alat za uspostavljanje čvrstih veza u samo nekoliko sekundi.

U području poslovnog umrežavanja, elevator pitch (engleski izraz koji je uvriježen u poslovnoj komunikaciji, a opisuje kratku reklamu ili kratko predstavljanje) izvrstan je alat za uspostavljanje čvrstih veza u samo nekoliko sekundi. Bilo da ste na događaju za umrežavanje, sastanku s klijentima ili konferenciji, učenje elevator pitcha može otvoriti vrata novim prilikama i pogurati vašu karijeru naprijed.

Kako osmisliti prezentaciju koja će osvojiti vašu publiku i ostaviti trajan dojam? I gdje i kako možete primijeniti ovu korisnu komunikacijsku vještinu?

Odgovore donosi stručnjak prodajne komunikacije Ante Mihaljević, koji već godinama postojano educira brojne sudionike radionica iz raznih industrija kako biti čim bolji u prodaji i odnosima.

Pogledajmo nekoliko primjera gdje ovo možete iskoristiti (osim u liftu).

1. Događaji za umrežavanje

Zamislimo da odete na događaj za umrežavanje, okruženi kolegama iz firme, konkurencije, branše, industrije i potencijalnim suradnicima. Dok se predstavljate, sažeto recite tko ste, što radite i kako vaša stručnost ili usluge rješavaju čest problem u vašoj industriji. Na primjer, “Pozdrav, ja sam Marko i pomažem tvrtkama da pojednostave svoje poslovanje uz maksimalnu učinkovitost, štedeći im vrijeme i novac.”

2. Sastanci s klijentima

Na sastancima s (postojećim i/ili potencijalnim) klijentima iskoristite svoj elevator pitch kako biste pokazali svoje razumijevanje njihovih izazova i ponudili rješenja prilagođena njihovim potrebama. Započnite s pokazivanjem suosjećanja, a zatim prijeđite na to kako vaše usluge ili proizvodi pružaju korist i rezultat. Na primjer, “Mnogi ljudi s kojima razgovaram suočavaju se s [određenim problemom], a onda otkriju mir i povećanu produktivnost koju će doživjeti s našim rješenjem.”

3. Industrijske konferencije

Na industrijskim konferencijama, gdje je vrijeme od presudne važnosti, a pozornost kratka, dobro osmišljen elevator pitch može vas izdvojiti iz gomile. Usredotočite se na isticanje svoje jedinstvene ponude i onoga što vas izdvaja od konkurencije. Uključite svoju publiku pitanjem koje potiče na razmišljanje ili intrigantnom izjavom koja izaziva znatiželju i potiče daljnji dijalog.

Ključ uspješnog elevator pitcha leži u autentičnosti, jasnoći i relevantnosti. Prilagodite svoje predstavljanje tako da rezonira s vašom publikom, koristeći jezik koji govori o njihovim izazovima i željama. I ne zaboravite vježbati, usavršavati i prilagođavati svoj govor na temelju povratnih informacija i interakcija iz stvarnog svijeta.

4 koraka do koji vode do izvrsnog elevator pitcha

1. Uvod

Započnite tako da se predstavite jasno i samouvjereno. Sažeto navedite svoje ime i svoju ulogu ili područje stručnosti. Na primjer, “Pozdrav, ja sam [ime] i [naziv posla] u [naziv tvrtke].”

2. Identificirajte problem

Zatim identificirajte uobičajeni problem ili izazov s kojom se suočava vaša ciljana publika. Ovdje pokazujete svoje razumijevanje njihovih izazova i utvrđujete relevantnost. Koristite emocionalno nabijen jezik kako biste izazvali empatiju i rezoniranje. Na primjer, “Primijetio sam da se mnoge tvrtke bore s [specifičnim problemom], što dovodi do [negativnog ishoda].”

3. Predstavite rješenje

Ponudite svoje rješenje ili prijedlog vrijednosti koji se bavi problemom koji ste identificirali. Istaknite prednosti i ishode koje vaša publika može očekivati ako se uključi u vaše usluge ili proizvode. Neka bude sažeto i uvjerljivo. Na primjer, “Naš inovativni pristup pomaže tvrtkama u prevladavanju [konkretnog problema], što rezultira [pozitivnim ishodom].”

4. Uključite se udicom ili pitanjem

Završite svoju prezentaciju s udicom ili pitanjem za razmišljanje koje potiče daljnji angažman i razgovor. To može biti izjava koja dovodi u pitanje konvencionalno razmišljanje ili pitanje koje poziva vašu publiku da razmisli i odgovori. Na primjer, “Ne bi li [željeni ishod] transformirao Vaše poslovanje?” Ili možda “S kakvim se izazovima Vi susrećete?”

Ako slijedite ove savjete, bit ćete dobro pripremljeni za elevator pitch koji će privući pažnju i ostaviti dobar i trajan dojam. Dakle, sljedeći put kada se nađete u prilici za upoznavanje i umrežavanje, iskoristite trenutak da pokažete svoju vrijednost i potaknete stvaranje novog poznanstva koje može pokrenuti i vaš uspjeh.


Ante Mihaljević, iskusni trener za poslovnu komunikaciju, kombinira profesionalnost i humor kako bi vodio pojedince i tvrtke do trajnog uspjeha, kako u poslovnom, tako i u privatnom okruženju.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.