Predstavljamo
Marketing bez rukavica
Cilj je traženje svoje vlastite formule koristeći sredstva koja najbolje odražavaju srž vaše ideje i navike potencijalnih klijenata ili kupaca. U konačnici su kreativnost, brzina i fleksibilnost u načinu komuniciranja ono što će vas “izgurati” ispred ostalih. Koja su to sredstva i koji načini?
Cilj je traženje svoje vlastite formule koristeći sredstva koja najbolje odražavaju srž vaše ideje i navike potencijalnih klijenata ili kupaca. U konačnici su kreativnost, brzina i fleksibilnost u načinu komuniciranja ono što će vas “izgurati” ispred ostalih. Koja su to sredstva i koji načini?
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.