Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Marketinški Karneval 2024: Virtualna stvarnost, interaktivni kaos i smijeh koji donosi profit

Ova će godina biti razigrana i znatiželjna poput djeteta, a marketinški svijet je u tome mora pratiti.

Nisam vam dugo nešto natipkala iz svijeta digitalnog marketinga, ali kako je vrijeme Karnevala, a ova godina promatrana kroz digitalni marketing podsjeća baš na to – pogledajmo zajedno najsočnije trendove za 2024.

Ova će godina biti razigrana i znatiželjna poput djeteta, a marketinški svijet je u tome mora pratiti. Dakle, vežite se, jer krećemo na divlju vožnju kroz marketinški kaos! Woohoo!!

Prvo na meniju su video sadržaji, ali ne obični, već interaktivni videozapisi koji će ostavljaju bez daha. Zaboravite na dosadne jednosmjerne priče, budućnost je interaktivna! Kroz ovu inovaciju, korisnici će se osjećati kao redatelji vlastite marketinške avanture – jer tko ne bi volio biti zvijezda vlastite marketinške sapunice?

Zvijezda godine će svakako biti virtualna stvarnost (VR)! VR nije više samo igračka za geekove, već je postao pravi pravcati marketinški alat kojim možemo zagrebati izvan okvira „običnog“. Zamislite da vaši potrošači „prošetaju“ virtualnim prostorom proizvoda prije nego što ga kupe. To je marketinška magija na kvadrat!

Naravno, bez obzira na sve inovacije, klasični influenceri i dalje su nezaobilazni igrači na marketing sceni. Međutim, novi trend uključuje suradnje s virtualnim influencerima.  (Whaaaaat?)

To su vam oni influenceri koji izgledaju kao stvoreni u Photoshopu, ali su zapravo virtualni entuzijasti koji su uvijek spremni dati svoj virtualni pečat vašem proizvodu. Kreativnost će biti kraljica, a smijeh će biti njezin vjerni sluga. Jer, tko kaže da marketinške kampanje ne mogu biti i edukativne i duhovite?

A tko zna, možda će virtualni influenceri uskoro imati i virtualne obožavatelje!

Pitam se hoćemo li tada dobiti virtualna plaćanja koja će moći služiti u pravom svijetu?

Hm…

Živi bili pa vidjeli.

Što se tiče društvenih mreža, „storytelling“ će i dalje biti ključni element. Ali, sada se ne radi samo o pričanju priče – sada se radi o ispričavanju priče na način koji će potrošači pamtiti. Dakle, pišete istinu, ali neka to bude senzacionalno!!

Da završim… 2024. je godina u kojoj će se marketing ponašati kao nestašno dijete koje želi isprobati sve igračke odjednom. Od interaktivnih videozapisa, virtualne stvarnosti, do virtualnih influencera, svijet marketinga pravi je Karneval za marketinške stručnjake.

Stoga, zaronite hrabro u ovo more inovacija i počnite isprobavati sve redom!

Do sljedećeg čitanja,

Lejla


Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.