Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Mastercard je stvorio najveći svjetski digitalni val s preko milijardu pregleda

Mastercard je stvorio najveći digitalni val putem društvenih medija koji je uz pomoć nogometnih navijača, poznatih osoba i sportskih heroja diljem svijeta postigao više od milijardu pregleda!

Mastercard je stvorio najveći digitalni val putem društvenih medija koji je uz pomoć nogometnih navijača, poznatih osoba i sportskih heroja diljem svijeta postigao više od milijardu pregleda!

S ciljem da u slavlju poveže navijače tijekom finala UEFA Lige prvaka, izazov #PricelessWave trenutno se razmatra za ulazak Guinnessovu knjigu rekorda. Uz nogometne legende Fernanda Torresa i Marcela Desaillyja te slavne osobe poput Ollyja Mursa, Sama Thompsona i Pixie Lott, do sada je više od 575.689 ljudi podijelilo svoj video na TikToku. U izazov su se uključile i pokazale svoje sposobnosti velike TikTok zvijezde iz cijele Europe, uključujući Harriet Freestyle iz Velike Britanije, Venessu Bauer iz Njemačke i Liu Lewis iz Francuske.

Izazov je pregledan 1.259.815.688 puta, a 167 milijuna ljudi je bilo u interakciji s videom kroz primanje i ostavljanje komentara ili oznake „sviđa mi se“. #PricelessWave ohrabrio je 41.468 muškaraca, 131.219 žena, pa čak i njihovih kućnih ljubimaca da sudjeluju u ovom velikom nogometnom slavlju. Navijači iz cijelog svijeta su se pridružili ovom jedinstvenom izazovu, a najaktivniji su bili korisnici iz Velike Britanije, Njemačke i Francuske.

TikTok zvijezde su se pridružile izazovu i demonstrirale ozbiljne navijačke vještine. Vanessa je otplesala svoj val na koturaljkama, Olly Murs je bacio i uhvatio loptu preko svoje kuće za samo 10 sekundi, a Lia Lewis pokazala nevjerojatan rad nogu, a sve to kako bi proslavili finale UEFA Lige prvaka.

Mastercardovim ambasadorima i TikTok zvijezdama pridružile su se medicinske sestre i njegovatelji, kao i brojni kućni ljubimci navijača diljem svijeta uključujući mačke, pse pa čak i zamorce. Nogometni entuzijasti nominirali su svoje TikTok prijatelje pa je izazov rezultirao raznim nogometnim trikovima i zanimljivim udarcima, a bilo je i nekoliko neuspjelih pokušaja. Jedan korisnik je pokušao tehnicirati s rolom toaletnog papira, drugi skočiti naopaki salto u bazen, ali bez uspjeha.

Izazov #PricelessWave nastavlja i dalje spajati nogometne igrače s navijačima i stvarati nova, nezaboravna iskustva, a Mastercard je još jednom pokazao kako lopta može probuditi navijačku iskru u svakome od nas i potaknuti nas da slavimo ono najbolje što nogomet može ponuditi.

Jeannette Liendo, starija potpredsjednica odjela za marketing i komunikacije Mastercarda u Europi, izjavila je, „Htjeli smo iskoristiti tehnologiju kako bismo povezali obožavatelje širom svijeta i pružili im priliku da zajedno proslave i započnu nešto neprocjenjivo. Nogometni navijači nevjerojatno su strastveni pa je bilo sjajno povezivati ljude tijekom slavlja finala UEFA Lige prvaka. Divno je vidjeti kako se toliko obožavatelja, uključujući i nekoliko poznatih lica, udružilo kako bi stvorili nešto doista neprocjenjivo za UEFA Ligu prvaka. Ovo je proslava koju nikada nećemo zaboraviti.“

Izazov #PricelessWave je kreiran kao TikTok hashtag izazov u kojem su korisnici mogli sudjelovati stvaranjem vlastitog vala i označavanjem svojih videozapisa tagom #PricelessWave. Posebno kreirani filter bi se aktivirao kada bi navijači digli ruke u zrak, a uključivao je efekt padanja konfeta i lopti preko ekrana kao i Mastercardov zvučni identitet.

UEFA Liga prvaka završila je 23. kolovoza pobjedom Bayerna na utakmici finala Lige Prvaka između Bayerna i PSG-a. Bayern je okrunjen prvakom Lige prvaka u sezoni 2019/20.

Na Priceless.com vas očekuje kompilacija najboljih videozapisa iz izazova #PricelessWave.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.