Definiranje ciljeva
Ciljevi moraju zadovoljavati određene elemente, a to je polazišno stanje, stanje koje želimo postići i vremenski rok te promjene.
Neki od ciljeva poduzeća su:
1. profitabilnost
2. položaj na tržištu
3. profit
4. financijski resursi
5. učinak i razvijanje menadžera
7. društveno odgovorno poslovanje
Analiza ključnih rezultata
Usporedbom planiranih zadataka i opisa radnih mjesta utvrđuju se osnovni zadaci koje svaki menadžer treba izvršiti da bi se ostvarili postavljeni ciljevi poduzeća. Analiza ključnih rezultata sastoji se od opisa ključnih rezultata, oblikovanja standarda učinka i definiranja instrumenata kontrole.
Opisom ključnih rezultata obuhvaća se manji broj zadataka koji imaju veći utjecaj na ostvarivanje ciljeva.
Standardi učinka predstavljaju rezultate koji će se postići ako se utvrdeni ključni zadaci izvrše na očekivani način.
Definiranje instrumenata kontrole omogućava kontrolu procesa i učinka.
Praćenje ostvarenja standarda učinka
Praćenje ostvarenja standarda učinka obuhvaća redoviti pregled, pregled izvršenja rada, pregled potreba edukacije i pregled plaća.
Pregled rada se realizira redovnom komunikacijom medu menadžerima kojom se utvrđuje odvijanje radnog procesa.