Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Nestlé u Novom normalnom – stabilna kompanija koja doprinosi zajednici

Poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4.3% i stvarni interni rast od 4.7% na globalnoj razini (prodaja 20.8 milijardi CHF), odnosno organski rast od 3.1% u Hrvatskoj (prodaja 8.2 milijuna CHF).

Poslovni rezultati kompanije Nestlé za prvi kvartal 2020. pokazuju organski rast od 4.3% i stvarni interni rast od 4.7% na globalnoj razini (prodaja 20.8 milijardi CHF), odnosno organski rast od 3.1% u Hrvatskoj (prodaja 8.2 milijuna CHF).

“Poslovanje danas je znatno drugačije nego prije tri mjeseca – bilježi se veliki porast e-poslovanja, važnost blizine mjesta kupnje, kupnje postaju manje učestale, no veće uz visoku osjetljivost potrošača na cijene. To je smjer kojim ćemo se i mi voditi prilikom kreiranja asortimana i prodajnih planova”, izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi s obitelji, veliki porast aktivnosti kuhanja uz koju se veže i korištenje svježih namirnica te priprema zdravijih obroka.

“Neprekidno radimo na tome da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji i održivi za okoliš. U tom smjeru krenuli smo i s brojnim inovacijama u asortimanu. Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY asortimana danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka, stoga smo lansirali veliku inovaciju „Magija okusa“, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa te MAGGI BIO Bouilons organske kocke za kuhanje”, izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe, najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.

Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost:

Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe naglasila je kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osnovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.

Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer’s Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.

„Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini”, poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.