Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

McCann Worldgroup agencijska mreža godine te HEALTHCARE mreža godine na festivalu kreativnosti u Cannesu

McCann Worldgroup proglašen je agencijskom mrežom godine na međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu.

McCann Worldgroup proglašen je agencijskom mrežom godine na međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu. Globalna grupa agencija, koja je zahvaljujući svojim kreativnim radovima na festivalu osvojila ukupno 73 canneska Lava, također je proglašena i HEALTHCARE mrežom godine pri čemu je McCann Health Kina višestruko nagrađena kao HEALTHCARE agencija godine.

„Jako smo ponosni što je ove godine u Cannesu prepoznat naš kreativni rad iz brojnih zemalja, za brojne klijente i iz različitih disciplina, širom svih platformi i Lions kategorija“, izjavio je Harris Diamond, predsjednik i izvršni direktor McCann Worldgroupa. „Zahvaljujući inspiriranom rukovodstvu globalnog kreativnog predsjednika Rob Reillya, naš nevjerojatno raznovrstan i talentiran kreativni tim pokreće naše poslovanje, kao i naše klijente, naprijed, uz autentične rezultate.“

Podsjetimo, ovo najnovije globalno priznanje za McCann mrežu u Cannesu prati vijest prije dva mjeseca kada je McCann Worldgroup također proglašen i za globalno najefektivniju agencijsku mrežu prema globalnom Effie indeksu 2019. godine i time drugu godinu zaredom potvrdio lidersku ulogu u području efektivnosti.

„Ovo je fantastičan uspjeh za McCann Worldgroup i ponosni smo što smo dio najbolje mreže agencija u svijetu. Za mene osobno, ovaj trenutak nosi dodatnu emotivnu vrijednost s obzirom da je prije točno deset godina naša agencija McCann Skopje donijela jednog od prvih Lavova u ovom dijelu Europe te time utisnula put čitavoj kreativnoj industriji ove regije. Kao i sve nagrade, tako i ovaj uspjeh naše mreže postavlja novu ljestvicu i obvezuje nas na nove rezultate i nagrade. S obzirom na projekte na kojima radimo ove godine, s nestrpljenjem iščekujemo Cannes 2020.“, rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Osim McCann agencija, više kompanija grupacije McCann Worldgroup ove je godine osvajalo Lavove. Primjerice, Momentum Worldwide u New Yorku i Torontu osvojili su Grand Prix u kategoriji „Industry craft“, a Lavove su odnijeli i MRM//McCann te Weber Shandwick. Nagrade su osvajane za globalne klijente mreže poput Coca-Cole, L’Oreala i Nestlea, velike regionalne oglašivače poput Verizona te različite lokalne klijente.

„Uzbudljivo je vidjeti toliko inovativnih radova koji dolaze iz različitih agencija s toliko različitih hrabrih marketinških stručnjaka, uključujući i neke od naših najvećih globalnih klijenata“, izjavio je Rob Reilly. „A to da i McCann i McCann Health ove godine osvoje titule Mreža godine na istom festivalu, to je već zapanjujuće.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.