Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

McCann Zagreb i Fahrenheit realizirali brand kampanju za RBA

U društvu vlada nepisano pravilo da čovjek ne može biti zadovoljan sa svojom bankom. Kada se priča o bankama, moraš se požaliti na svoju banku, barem oko nečega.

U brand kampanji za RBA agencije McCann i Fahrenheit su odlučile pokazati da se to može promijeniti i da je zapravo vrlo jednostavno otkriti neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke. Komunikacijska strategija se temeljila na pozicioniraju RBA kao suprotnosti negativnim asocijacijama te smo na ležeran i humorističan način izokrenuli to nepisano pravilo. Kampanja ima dva TV spota u kojima naša junakinja, RBA korisnica, doživljava čuđenje odnosno ogovaranje okoline zbog svoje izjave da je sasvim zadovoljna svojom bankom.

Lovorka Mifka, glavni specijalist marketinške komunikacije – voditelj tima, Raiffeisenbank Austria d.d. je izjavila: ”Kako je posljednja RBA brand kampanja u medijima bila prije čak šest godina, agencija je dobila izazovan zadatak – osmisliti novu komunikacijsku platformu s novim vizualnim, above the line kreativnim rješenjem prilagođenim svim glavnim medijima te u below the line smislu, svim pripadajućim popratnim tiskanim promotivnim materijalima. Naravno, sve je trebalo napraviti na originalan, upečatljiv i prepoznatljiv način. S entuzijazmom smo pristupili pripremi i razvoju ove kampanje, a osnovni insight kampanje proizašao je iz istraživanja kojim smo utvrdili da su klijenti Raiffeisen banke zadovoljni svojom bankom. Agencije McCann i Fahrenheit su se uhvatile u koštac s briefom i s razumijevanjem razvile komunikacijsku platformu „Neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke“. Kako je cijela kampanja ispala prilično zabavna, pomalo provokativna i inovativna za bankarsko tržište, iznimno smo zadovoljni s finalnim proizvodom te suradnjom s našom agencijom.”

Koncept zadovoljnih korisnika banke su osmislili Daniel Vuković i Goran Božić, art direktorica kampanje je Sonja Zavacki Čepelak, dok su projekt vodile Bianka Stojanov i Ines Kalinić. Snimanje se odvijalo u suradnji s produkcijskom kućom Švenk, pod redateljskom palicom Nevija Marasovića, a iza kamere je bio Sven Pepeonik.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.