TP Vision, tvrtka odgovorna za proizvodnju, marketing i prodaju televizora marke Philips i Mediaset, najveći talijanski komercijalni emiter i produkcijska tvrtka, najavili su novo partnerstvo koje će omogućiti besplatne Mediaset programe, uz mogućnost konzumacije i plaćenog Infinity+ sadržaja. Naravno, sadržaj će biti dostupan na Philipsovim pametnim televizorima s vlastitom razvijenom platformom Smart TV.
Aplikacija Mediaset dostupna je sada na svim Philipsovim televizorima iz 2022. godine s poboljšanim operativnim sustavom Smart TV tvrtke TP Vision, kao i na modelima Smart TV-a iz 2023. godine koji će biti dostupni kasnije tijekom ove godine u Italiji. Raniji modeli iz serije Philips Smart TV za 2020./2021. također će se uskoro ažurirati kako bi ponudili aplikaciju Mediaset Infinity.
Korisnici Mediaset Infinityja u Italiji moći će dobiti jednostavan i trenutni pristup besplatnom sadržaju uključujući najnoviju zabavu, fikciju, TV serije i sport te će imati opciju pristupa dodatnom Infinity+ sadržaju, koji uključuje tisuće filmskih hitova, TV serija i 104 UEFA Nogometne utakmice Lige prvaka, uz mjesečnu naknadu od 7,99 €.
Komentirajući novo partnerstvo Michele Uslenghi, talijanski GM, u TP Visionu izjavio je: „Kontinuirano razvijamo našu internu Smart TV platformu i naša najnovija verzija osigurat će da Philips Smart TV-i budu među najlakšim, najbržim i najintuitivnijim. Naravno, omogućavanje jednostavnog pristupa najboljem sadržaju bitan je dio ponude, a partnerstvom s Mediaset Italia možemo jamčiti da će naši talijanski korisnici uživati u poboljšanom iskustvu gledanja.“
U ime Mediaset Infinityja, partnerstvo je komentirao Pablo Falanga, komercijalni direktor: “Kao vodeći na tržištu digitalnog videa sadržaja u Italiji, nastojimo stalno poboljšavati i proširivati naše iskustvo konzumiranja sadržaja. Partnerstvom s tvrtkom TP Vision našim gledateljima pružamo dodatnu mogućnost jednostavnog pristupa najboljim Mediaset Infinity sadržajima u najvišoj kvaliteti putem Philips Smart TV platforme. Ključni dio našeg putovanja je da iskustvo gledanja naših korisnika učinimo boljim nego ikad prije.“