Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Megatrend: duhovni menadžment i društveno odgovorno poslovanje

Megatrend promjena u društvu i sve češća potraga za smislom motivirao je tvrtku Filaks i tiskaru D.R.I.M. za organizaciju 1. konferencije o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju koja će se održati 21. svibnja 2013. u Cineplexx Centar Kaptol kinu u Zagrebu. Kotizacije su osvojile Mirna Čizmar iz Zagreba i Manuela Maltarić iz Čakovca.

Megatrend promjena u društvu i sve češća potraga za smislom motivirao je tvrtku Filaks i tiskaru D.R.I.M. za organizaciju 1. konferencije o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju koja će se održati 21. svibnja 2013. u Cineplexx Centar Kaptol kinu u Zagrebu. Kotizacije su osvojile Mirna Čizmar iz Zagreba i Manuela Maltarić iz Čakovca.

Na konferenciji sudjeluju ugledni stručnjaci : Prof. dr. sc. Velimir Srića, Bruno Šimleša, Mr. sc. Elvira Mlivić Budeš, Renata Vokal, Kamilo Antolović, Prof. dr. sc. Zdenko Cerović i Prof. dr. sc. Tomislav Ivančić.

Ekonomija, poduzetništvo, menadžment, marketing, mediji i prodaja nisu samo ekonomski pojmovi. Iza svih tih poslovnih aktivnosti stoje ljudi. Taj okrutni poslovni svijet nije nastao sam od sebe niti ga se može promatrati neovisno o ljudskim aktivnostima. Kako bi se poslovanje usmjerilo na korist tvrtke, ali i društva u cjelini, važno je osvijestiti i razviti duhovnu inteligenciju. Duhovna inteligencija je unutarnja mudrost svakog pojedinca da razmišlja izvan uhodanih životnih staza i okvira.

„Cilj nam je motivirati pojedince i organizacije na razmišljanje o poslovnim ciljevima i sredstvima, jer niti jedan vrijedan cilj ne možemo ostvariti bezvrijednim ili pogrešnim sredstvima. Bez obzira na neuspjeh ili uspjeh pojedinca ili tvrtke, često u zadnje vrijeme čujemo da ljudi nisu ispunjeni u osobnom smislu. Duhovnost nije samo obična teorija ili imaginarni pojam koji sve češće čujemo u medijima. Ako nešto poznajemo, a ne prakticiramo svaki dan, znači da ne znamo. Ako smo nešto učili, a to ne primjenjujemo, zapravo znači da nismo naučili. Život i poslovanje su osuđeni na cikluse, a na svakom pojedincu je važna odluka o tome kako će upravljati tim ciklusima. Odgovornost za biranje stava i pristupa životu i poslu je isključivo naša i ne možemo na druge prenijeti tu obvezu niti teret. U današnjem vremenu krize možemo uočiti da tvrtke i pojedinci odustaju od definiranih vrijednosti ili od misije tvrtke. Nažalost, financijska korist sve češće ostaje jedino što definira smisao poslovanja, što iz temelja ruši etičke i moralne vrijednosti. Na svima nama je da provjerimo što činimo da se to promijeni na bolje. Naravno, velika je odgovornost svjetskih vođa, političara, gospodarstvenika, menadžera i državne uprave, no svako od nas se mora zapitati koja vrijednost izvire iz nas bez obzira na ulogu u društvu, radno mjesto ili status. Istina je da nitko drugi osim nas ne može definirati naše vrijednosti. Stručnjaci kažu da nijansi vrijednosti i osobnog smisla ima onoliko koliko ima nijansi boja. Duhovna inteligencija je mudrost koja nas vodi da razmišljamo drugačije. U kojem smjeru ćete krenuti, vaša je osobna odgovornost. Vjerujemo da će predavanja uglednih stručnjaka na 1. konferenciji o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju potaknuti na razmišljanje, da ćemo donijeti zaključke o postojećem stanju u društvu i otvoriti neka nova pitanja i etičke dileme u poslovanju“, istaknula je Elvira Mlivić Budeš, direktorica tvrtke Filaks i organizatorica konferencije.

Vrijeme u kojem živimo doista nas potiče na donošenje novih etičkih mjerila koja su prije nekoliko desetljeća bila nezamisliva i suvišna. Etika i gospodarstvo mogu i trebaju biti u uzajamnom odnosu. Etičnost u poslovanju dugoročno je isplativa, jer daje osjećaj sigurnosti i stvara priliku za razvoj. Međutim, nije lako i jednostavno pred današnjim svjetskim gospodarstvom i rastućom konkurencijom najprije misliti na lijepo ponašanje. Koncentracija na profitabilnost dovodi do brojnih prigovora pa tvrtke smatraju da konkurencija određuje oblik borbe na tržištu, a da slijepo i temeljito održanje etičkih principa usporava razvoj. Međutim, poslovna etika i društveno odgovorno poslovanje imaju brojne prednosti u odnosu na kratkoročni uspjeh. One se posebno odnose na stvaranje pozitivne slike u javnosti i društvu, stvaranje pozitivnog ozračja unutar poduzeća te jačanje povjerenja i lojalnosti među zaposlenicima i potrošačima.

Naziv konferencije: 1. konferencija o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju

Organizator: Filaks d.o.o Organizacijski partner: Tiskara D.R.I.M.

Datum i mjesto održavanja: utorak, 21. svibnja 2013. od 10:00 do 15:00, Cineplexx Centar Kaptol kino u Zagrebu

Link na program: http://www.filaks.hr/index.php/konferencije/285-duhovni-menadzment-i-dop

Kako sudjelujem u nagradnom natječaju?

Darujemo vam dvije kotizacije za 1. Konferenciju o duhovnom menadžmentu i društveno odgovornom poslovanju koje možete osvojiti ako točno odgovorite na pitanje: “Kada i gdje će se održati konferencija”?

Registrirajte se na portal Profitiraj.hr te nam na email: [email protected] pošaljite poruku naslova “Konferencija“, odgovor, ime i prezime, korisničko ime, adresu, grad i broj mobitela.

I, naravno lajkajte nas na našoj Facebook stranici! Podijelite post sa svojim prijateljima, to vas također približava nagradi!

Prijave primamo do ponedjeljka, 20. svibnja 2013.

Pratite nas na Facebook stranici! Twitteru @Profitiraj i LinkedIn profilu Profitiraj.hr!

Zabavite se i učite uz Profitiraj.hr! Sudjelujte na zanimljivim konferencijama! Čitajte kvalitetne, stručne i zanimljive knjige!

Svaki tjedan dijelimo nove nagrade!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.