Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mercator u Rovinju otvara najveću pojedinačnu investiciju u Hrvatskoj!

Tvrtka Mercator-H otvorila je danas u Rovinju trgovački centar u koji je uložila devet milijuna eura, što je najveća ovogodišnja pojedinačna investicija te tvrtke u Hrvatskoj, izvijestili su danas iz Mercatora-H. Rovinjski trgovački centar je 21. Mercatorov centar i ukupno 135. trgovina koju je Mercator otvorio u Hrvatskoj, a danas su taj centar otvorili gradonačelnik Rovinja Giovanni Sponza, predsjednik Uprave Mercator Grupe Žiga Debeljak te predsjednik Uprave Mercatora-H Stanislav Brodnjak…

Tvrtka Mercator-H otvorila je danas u Rovinju trgovački centar u koji je uložila devet milijuna eura, što je najveća ovogodišnja pojedinačna investicija te tvrtke u Hrvatskoj, izvijestili su danas iz Mercatora-H. Rovinjski trgovački centar je 21. Mercatorov centar i ukupno 135. trgovina koju je Mercator otvorio u Hrvatskoj, a danas su taj centar otvorili gradonačelnik Rovinja Giovanni Sponza, predsjednik Uprave Mercator Grupe Žiga Debeljak te predsjednik Uprave Mercatora-H Stanislav Brodnjak...

Brodnjak je tom prilikom kazao da su u prvom kvartalu ove godine investirali tri milijuna eura i otvorili više od dvije tisuće metara četvornih prodajnih prostora u Zagrebu i Osijeku, te da će otvaranjem centra u Rovinju pridonijeti razvoju trgovine u tom jednom od najvažnijih hrvatskih turističkih središta.

80 novih radnih mjesta

Najavio je da Mercator-H nakon Rovinja nastavlja s investicijama i širenjem maloprodajne mreže, te da sutra otvara supermarket u Biogradu, a krajem srpnja i novo centralno logističko skladište Mercatora u Sv. Nedelji na 30.000 četvornih metara sa opremom vrijednom 3,3 milijuna eura.

Centar u Rovinju zauzima više od osam tisuća četvornih metara, a njegovim radom omogućeno je otvaranje 80 novih radnih mjesta.

Povodom otvorenja tog centra Mercator-H donirao je i dvije tone namirnica hrvatskom i talijanskom dječjem vrtiću u Rovinju.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.