– Upozorenje o nevremenu klijenti Meteo Uniqe dobivat će putem SMS-a ili e-maila, ovisno o njihovoj želji, a poruke upozorenja sadržavat će podatke o vrsti nadolazeće vremenske nepogode koja će zahvatiti mjesto u kojem osiguranik živi, njezinom intenzitetu i trajanju – objasnila je predsjednica Uprave Saša Krbavac, dodavši kako je MeteoUniqa besplatna usluga dostupna svim fizičkim osobama s ugovorenom policom Uniqa kasko osiguranja.
Upozorenje stiže dva sata prije nevremena
– Ono što ovu uslugu čini posebnom jest da klijentu stiže upozorenje o nadolazećem nevremenu stiže prema njegovom poštanskom broju, odnosno prema mjestu stanovanja – naglasila je Krbavac.
Upozorenja će dolaziti najkasnije dva sata prije nepogode i to samo u slučaju ekstremnih vremenskih neprilika – primjerice u slučaju da nadolazi oluja s vjetrom čija će brzina biti veća od 100 km/h, objasnila je predsjednica Uprave UNIQA osiguranja.
Uniqa i Ubimet
Razlika SMS upozorenje od onoga putem e-maila jest da će u e-mailu korisnik dobiti i prijedlog preporučenih mjera, dodala je Krbavac i istaknula kako je novi promotor Uniqa osiguranja muška rukometna reprezentacija, a poanta MeteoUniqe „Uniqa na vrijeme javlja da se sprema nevrijeme“.
MeteoUniqa ostvaruje se u suradnji s Ubimet-om, vodećim dobavljačem meteoroloških usluga u srednjoj i istočnoj Europi. Osim u Hrvatskoj, Uniqa s Ubimet-om surađuje u još sedam zemalja – Austrija, Mađarska, Poljska, Češka, Rumunjska, Srbija i Crna Gora.
Ubimet prati nastanak i razvoj meteoroloških pojava pomoću više od 14 000 meteoroloških stanica diljem svijeta, istaknula je Krbavac, dok je direktor Ubimet-a Michael Fassnauer objasnio na koji se način podaci obrađuju i distribuiraju.