Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Microsoft će plaćati da oglašivači s Googlea pređu na Bing!

Ako je vjerovati izjavi izvršnog direktora IBM-a Samuelu Palmisanu za nedavno izdanje financijskog časopisa Barron’s Google zbilja nije nezaustavljiv. U prilogu o velikom povratku IBM-a direktor je iskoristio priliku te podijelio svoje mišljenje o Googleu odnosno o suradnji s IBM-om.

Ako je vjerovati izjavi izvršnog direktora IBM-a Samuelu Palmisanu za nedavno izdanje financijskog časopisa Barron's Google zbilja nije nezaustavljiv. U prilogu o velikom povratku IBM-a direktor je iskoristio priliku te podijelio svoje mišljenje o Googleu odnosno o suradnji s IBM-om.

Na konkretno pitanje je li Google nezaustavljiv Palmisano daje izravan odgovor:

– Hoće li Google postati računalska platforma za kompanije? Hoće li banke početi poslovati koristeći Google? Hoće li neka avio kompanija poslovati koristeći Google? Hoće li IBM svoje lance snabdijevanja voditi koristeći Google? Hoće li indijski Bharti Wireless raditi koristeći Google? Hoće li bankarski sustav Kine koji smo mi sagradili preći na Google? Hoće li mreža Ruske centralne banke koju gradimo preći na Google? – Neće!

Microsoft plaća klijentima da napuste Google

Najbolji dokaz da IBM nije jedini koji tako misli je i najnoviji potez Microsofta. Jedan od Microsoftovih vodećih ljudi za razvoja softwarea internet tražilice potvrdio je da će Microsoft plaćati tiskovinama i izdavačima kako bi maknuli svoje sadržaje s Googlea.

Ovaj komentar je došao tjedan dana nakon što se Microsoft uključio u pregovore oko inicijative, koju predvodi moćna medijska korporacija News Corp, kojom bi platili raznim velikim izdavačima da napuste Google, a sve u želji kako bi potaknuli razvoj vlastitog web pretraživača pod nazivom Bing.

Otkad su pokrenuli izuzetnu skupu marketinšku kampanju u svibnju prošle godine, kako bi promovirali vlastiti web pretraživač Bing, Microsoft tvrdi kako je broj posjetitelja iz drastično porastao te najavljuje još bolje rezultate.

Bing preuzima Googleovo tržište – rat je počeo

Iako su neko vrijeme Microsoftova i Yahooova tražilica gubile udio na račun Googlea, sad su se stvari bitno promijenile. Naime, prema podacima kompanije comScore za studeni prošle godine, osim Googlea i Microsoftov Bing zabilježio je porast udjela na tržištu, dok je Yahoo zadržao stare rezultate te izgubio 0,5 posto tržišta.

Udio Binga na tržištu pretraživanja povećao se sa 9,9 posto u listopadu prošle godine na 10,3 posto. Vodeći ljudi Microsoft izjavili su kako su te brojke dobri pokazatelji uspjeha njihovog projekta u prvih pet mjeseci te su objasnili kako još nikome to nije uspjelo od kako se Google pojavio na tržištu.

No na pitanje koje visi u zraku, može li Bing postati novi Google većina stručnjaka sa sigurnošću tvrdi da je takav pothvat zasad nemoguća misija.

Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Google Karte će prikazati i onu koja je najštedljivija, ako slučajno nije i najbrža.

Edukacija

Infobip, globalna komunikacijska cloud platforma i vodeća IT kompanija u regiji, pokrenula je s američkim tvrtkama Google i Goldman Sachs poseban program mentorstva za...

Marketing i prodaja

Na 31. Slovenskom festivalu oglašavanja održanom u Portorožu, Mercator je osvojio titulu Oglašivač godine 2021.

Poduzeća

Span posjeduje 17 Microsoftovih kompetencija, od kojih su sve zlatne, a upravo su zlatne kompetencije ključni preduvjet za stjecanje Microsoft naprednih specijalizacija.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.