Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Microsoft istraživanje – Work Trend Index: Hibridni rad postao je nova kulturna norma

Očekivanja zaposlenika viša su no ikada. Žele fleksibilnost i vrijeme provedeno licem u lice s kolegama i poduzimaju promjene u karijeri stavljajući osobne ciljeve i vlastitu dobrobit kao prioritet.

Očekivanja zaposlenika viša su no ikada. Žele fleksibilnost i vrijeme provedeno licem u lice s kolegama i poduzimaju promjene u karijeri stavljajući osobne ciljeve i vlastitu dobrobit kao prioritet. Na temelju zaključaka Microsoft istraživanja 2022 Work Trend Index, nema povratka na staro. Razumjeti i ići u korak s novim očekivanjima izazov je s kojim se danas suočava svaki lider – i upravo to će biti ključno za funkcioniranje hibridnog rada.

Microsoftova druga godišnja studija donosi pregled zaključaka iz istraživanja u kojem je sudjelovalo 31 000 ljudi iz 31 zemlje, zajedno s analizom bilijuna signala produktivnosti u Microsoftu 365 te trendovima rada na LinkedInu.

Istraživanje je izdvojilo pet trendova koji služe kao putokaz liderima dok određuju svoj smjer na neistraženom području hibridnog rada:

  • Zaposlenici imaju novu jednadžbu „isplati li se“  – Ono što ljudi žele od posla i što su spremni žrtvovati za posao se itekako promijenilo. Istraživanje je pokazalo da će 53% ljudi vjerojatnije staviti svoje zdravlje i dobrobit ispred posla, a 18% ispitanika tijekom prošle godine dalo je otkaz. Što se tiče budućih planova, 52% predstavnika generacije Z i milenijalaca će vjerojatno iduće godine razmatrati promjenu posla.
  • Menadžeri se osjećaju razapeto između očekivanja vodstva tvrtke i očekivanja zaposlenika  – Menadžeri su u najbližem kontaktu sa zaposlenicima i najbolje vide probleme i rješenja. Istraživanje pokazuje da 50% lidera kaže da imaju planove za potpuni osobni povratak u ured ove godine. Taj pritisak pada na menadžere  – 54% menadžera smatra da lideri ne znaju kakva su očekivanja zaposlenika, a 74% smatra da nemaju utjecaja ili resurse koji su im potrebni za provedbu promjena u svom timu.
  • Lideri trebaju ured učiniti vrijednim putovanja na posao  –Danas 38% hibridnih zaposlenika kažu da im je najveći izazov znati kada i zašto doći u ured, a samo je 28% lidera napravilo je nove ugovore s članovima tima za hibridni rad. Dodatno, 43% zaposlenika na daljinu ne osjeća se uključeno u sastanke, no samo 27% lidera kaže da je njihova tvrtka razvila pravila za hibridne sastanke da bi osigurala da svi budu uključeni i angažirani.  
  • Fleksibilan rad ne mora značiti „uvijek online“ – Sastanci i online komunikacija jedan na jedan su u porastu i često izlaze iz okvira tradicionalnog radnog vremena od 9 do 17. Zapravo, tjedno vrijeme provedeno na sastancima za prosječnog Teams korisnika se od ožujka 2020. povećalo za 252%, a rad izvan radnog vremena i rad tijekom vikenda narasli su za 28%, odnosno 14%.
  • Obnova „društvenog kapitala“ u hibridnom svijetu izgleda drugačije – Dok je većina hibridnih zaposlenika uspjela održati svoje timske veze (58%), samo polovica zaposlenika na daljinu kaže da imaju kvalitetan odnos sa svojim timom, a još manje (42%) ih kaže da imaju dobar odnos s ljudima izvan svog tima.

Tranzicija na nove kulturne norme profitirat će od tehnologija kreiranih za hibridni svijet – onih koje premošćuju digitalno i fizičko, osiguravajući da se svaki zaposlenik može angažirati i pridonijeti, bez obzira gdje, kada i kako radio. Microsoftove najnovije proizvodne inovacije koje omogućavaju hibridni rad su Outlook RSVP, Teams Rooms with Front Row, Teams Connect, PowerPoint Recording Studio i Cameo te novi Microsoft Viva Insights. Za više o ovim novostima i drugim vijestima o Microsoft Loopu, Surface Hubu, Whiteboardu i Teamsima posjetite M365 blog.

Pročitajte još:

Edukacija

Cilj je učiniti internet sigurnim mjestom za rad i igru ​​koliko god je to moguće, na kojem se možemo povezati s drugima bez opasnosti.

Lifestyle

Analiza podataka iz veljače ove godine pokazala je veliko povećanje potražnje za proteinima na svim tržištima Heureka Grupe, s apsolutno najvećim povećanjem u Hrvatskoj...

Novosti

Male i srednje tvrtke okosnica su hrvatskog gospodarstva i čine 99,7% ukupnog broja tvrtki.

Edukacija

Koristeći podatke s LinkedIna i Burning Glass Institutea, Microsoft je analizirao oglase za poslove da detektira šest poslova za kojima postoji najveća potražnja.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.