Novosti
Mikado brand koji se pamti – prepoznatljiv je za 85% Hrvata
Zvečevo, drugi najveći domaći proizvođač konditorskih proizvoda, prema istraživanju tržišta koje je tvrtka provela tijekom prvih šest mjeseci tekuće godine na slučajnom uzorku od 437 građana iz cijele Hrvatske, bilježi snažan rast prepoznatljivosti. Tako su povjerenje i kvaliteta glavne značajke po kojima ovu industriju konditorskih proizvoda i jakih alkoholnih pića percipiraju potrošači. Očekivano, najveću prepoznatljivost brenda nosi Mikado s visokih 86 posto, a u stopu ga slijede Seka i Braco s 47 posto te čokoladni bar Mond s 27 posto.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.