Novosti

Milijun nije što je nekad bio – za osjećaj bogatstva danas je potrebno puno više…

Koliko je ljudima potrebno novca da bi se osjećali bogatima? Na ovu temu američka kompanija Fidelity Investments provela je istraživanje i došla do zanimljivih spoznaja. Milijun nije što je nekad bio – čak 42 posto milijunaša ne osjeća se bogatima…

Koliko je ljudima potrebno novca da bi se osjećali bogatima? Na ovu temu američka kompanija Fidelity Investments provela je istraživanje i došla do zanimljivih spoznaja. Milijun nije što je nekad bio – čak 42 posto milijunaša ne osjeća se bogatima…

Istraživanja kompanije Fidelity Investments pokazala su kako 42 posto američkih milijunaša ne osjeća financijsko blagostanje. Osjećaj bogatstva, u današnjem vremenu stvara se tek bogatstvom od 7,5 milijuna dolara, pokazali su rezultati istraživanja koje je provedeno isključivo među ljudima koji imaju najmanje milijun dolara, u što se ne ubraja vrijednost nekretnina.

– Svaka osoba u anketi je bila bogata, ali oni su još uvijek zabrinuti za svoju imovinu – izjavio je Sanjiv Mirchandani predsjednik nacionalnog financijskog udruženja.

U recesiji su neki shvatili što imaju

Prosječna dob ispitanika je bila 56 godina, s prosječno 3,5 milijuna dolara imovine.

Ipak, Mirchandani ističe kako su recesijske godine dovele do smanjenja nezadovoljnih milijunaša. U 2009. godini bilo je 46 posto, dok je taj broj u 2010. pao za četiri posto.

Ispitani su iskazali nezadovoljstvo trenutnim stanjem u američkom gospodarstvu, ali i optimizam za nadolazeće razdoblje.

Iz FI-a ističu kako pet posto najbogatijih amerikanaca kontrolira 55 posto ukupnog bogatstva SAD-a.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version