„Velika kampanja za obilježavanje 20 godina našeg postojanja je u pripremi pa je dogovor s Millenium promocijom, po prihodima najuspješnijom agencijom za odnose s javnošću, za nas iznimno bitan. Kao i na svim drugim područjima, i u odnosima s javnošću bitno je izabrati najboljeg partnera. A s Millenium promocijom surađujemo već dvije godine, tijekom kojih smo jedni druge upoznali i izgradili odnos pun povjerenja“, naglasila je Branka Mihaljinec, iz odnosa s javnošću SOS Dječjeg Sela Hrvatska.
Millenium promocija već godinama se ubraja među vodeće hrvatske agencije za odnose s javnošću, a prema prihodima ostvarenim u poslovima komunikacijskog savjetovanja, ove se godine uspela na prvo mjesto. Od svojih početaka agencija sudjeluje u humanitarnim i društveno odgovornim projektima, a pro bono podršku SOS Dječjem Selu Hrvatska pruža od 2010. godine.
„Vrijednosti na kojima je izgrađena Millenium promocija su i pravednost i socijalna osjetljivost pa želimo, koliko je u našoj moći, doprinijeti da se pomogne onima kojima je pomoć u datom trenutku najpotrebnija. Vjerujemo da svatko može ostvariti svoj san, ali naš životni i poslovni uspijeh ne ovisi samo o nama. Zato nam je želja da djeca smještena u SOS Dječjem Selu Hrvatska dobiju priliku ostvariti svoj san. Svaka kompanija u svom segmentu poslovanja može doprinijeti stvaranju boljeg društva, a kao tvrtka koja je tržišno orijentirana smatramo kako pomoć nije samo dobra volja, već i naša odgovornost. Sretni smo što možemo pomoći te dati dio sebe koji najbolje znamo“, naglašava Mario Petrović, direktor Millenium promocije.
Unatoč ovim izazovnim vremenima, Millenium grupa ove se godine proširila na regionalno tržište. Nakon što je prošle godine otvoren ured u Mostaru, agencija je svoje djelovanje proširila i na tržište Srbije otvorivši ured u Beogradu te je potpisan ugovor o strateškom partnerstvu sa sarajevskom agencijom za odnose s javnošću Platform CMC.
PROMO