Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Ministar Gari Cappelli na sajmu WTM u Londonu

Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu.

Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 5. do 7. studenog, a među brojnim izlagačima i štandovima 185 turističkih destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski. Nastup Hrvatske turističke zajednice na sajmu prati ministar turizma Gari Cappelli koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine.

Tako se ministar Cappelli već tijekom prvog dana sajma susreo s nekoliko važnih partnera, predstavnicima Jet2coma i Eurowingsa te će sastanke održati i sa predstavnicima kompanija kao što su Ryanair, TUI, Thomas Cook i Saga  s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta.

Obišavši iznimno posjećen štand Hrvatske turističke zajednice na kojem su prvi puta predstavljene i nove uniforme informatora, ministar Cappelli je istaknuo veliki značaj britanskog tržišta za Hrvatsku te dodao:“ Tržište Velike Britanije je za nas, uz tržište SAD-a i Kine, jedno od najperspektivnijih i najvažnijih tržišta s kojim intenzivno radimo na razvoju suradnje i snažnijem avio povezivanju. Naime, s ciljem povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, uložit ćemo dodatnih 15 milijuna kuna u postojeći avioprogram koji je već ove godine rezultirao odličnim rezultatom, povećanjem broja avio linija, pruduženjem rasporeda letenja i većim brojem rotacija. S obzirom da gosti s tržišta Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni čime se dodatno produžuje srce turističke godine, u budućnosti ćemo veliki naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma kao što su gastro, zdravstveni i nautički koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s ovog tržišta te unapređenja kvalitete turističke ponude. „

Uz redovnu turističku ponudu, posjetitelji s britanskog tržišta će imati prilike degustirati hrvatske gastro delicije i na eno gastro organizaciji Great British Chefs koji će se održati 20. studenog u Londonu u suradnji s vodećim londonskim kuharima.

Tijekom prvih deset mjeseci ove godine, dolasci britanskih turista povećali su se za 8 posto dosegnuvši gotovo 850 tisuća, dok su noćenja porasla za 8 posto i dosegla gotovo 4,4 milijuna. Britanski su turisti većinom putovali u regije Dalmacije – Dubrovnik (36%), zatim Dalmacija – Split (23%) i Istra (20%), a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.

Dodatno, gosti s britanskog tržišta su Hrvatsku prepoznali i kao kongresnu destinaciju pa će tako sredinom lipnja iduće godine u Podstrani kod Splita održati godišnji kongres britanskog udruženja profesionalaca u turizmu, Institute of Travel and Tourism koji će okupiti više od 400 britanskih delegata koji će imati priliku posjetiti Split, Trogir i Hvar.

Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 292,5m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 23 suizlagača. Da je riječ o jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova pokazuje podatak da na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, a čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 51 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija.  WTM je platforma za stvaranje poslovnih prilika i sklapanje poslovnih ugovora u vrijednosti od sveukupno 2,8 milijardi funti.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.