Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Ministarstvo turizma: Očekuje nas bolja predsezona!

Ministarstvo turizma u predsezoni očekuje pozitivne turističke rezultate, a anketa koju je provelo među 38 najvećih turističkih tvrtki pokazuje da te tvrtke u razdoblju od travnja do lipnja predviđaju oko šest posto više dolazaka turista i oko 4,5 posto više noćenja.

Ministarstvo turizma u predsezoni očekuje pozitivne turističke rezultate, a anketa koju je provelo među 38 najvećih turističkih tvrtki pokazuje da te tvrtke u razdoblju od travnja do lipnja predviđaju oko šest posto više dolazaka turista i oko 4,5 posto više noćenja.

Temeljem analize prošlogodišnjeg turističkog prometa i podataka iz ankete koju je Ministarstvo turizma provelo među 38 najvećih turističkih tvrtki u svim primorskim županijama te gradu Zagrebu, a koje u svom sastavu imaju hotele, turistička naselja i kampove, od travnja do lipnja ove godine u Hrvatskoj se očekuju pozitivni rezultati turističkog prometa. Anketirane tvrtke u predsezoni predviđaju oko šest posto više dolazaka turista, koji bi trebali ostvariti oko 4,5 posto više noćenja u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, navodi se u priopćenju Ministarstva.

Po podacima iz ankete, turistički promet u travnju trebao bi biti na prošlogodišnjoj razini, dok bi svibanj mogao biti bitno bolji, jer se u tom mjesecu očekuju dvoznamenkasti postoci porasta turističkog prometa.

Prema trenutnim najavama, lipanj bi mogao biti otprilike na prošlogodišnjoj razini, ali s obzirom da su rezervacije još u tijeku i da je u tom mjesecu nekoliko praznika i blagdana, iz Ministarstva ističu da ima razloga za optimizam i ostvarenje dobrih rezultata.

Napominju pritom i kako se odmor u predsezoni najčešće ne planira znatno ranije te se u skladu s tržišnim trendovima odluke o odlasku na odmor u tom razdoblju najčešće donose u posljednjem trenutku i neposredno prije samog odlaska.

Kada je riječ o očekivanim rezultatima turističkog prometa u razdoblju nadolazećih uskrsnih praznika njih, kako kažu, neće biti moguće uspoređivati s prošlogodišnjim jer je ove godine blagdan Uskrsa kalendarski puno ranije u odnosu na prošlu godinu kada je bio krajem travnja te su ga turisti nerijetko spajali s praznikom 1. svibnja.

Ako se ovogodišnji uskrsni vikend usporedi s istim vikendom 2009., kada je taj blagdan bio u sličnom terminu kao ove godine, prema trenutnim najavama i uz povoljne vremenske uvjete mogu se očekivati puno bolji rezultati nego tada, ističu iz Ministarstva.

Dodaju da njihovom anketom nisu obuhvaćene procjene sustava turističkih zajednica vezane uz dolazak domaćih turista u vlastite kuće za odmor (nekomercijalne objekte) duž Jadrana, kao i da bi sve navedeno moglo značiti kvalitetnu predsezonu u turističkim mjestima koju je, naravno, potrebno i što temeljitije i uspješnije odraditi.

HINA

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.