Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Mobilna aplikacija FLOU. svojim jednostavnim korištenjem potiče na kvalitetniji život

Vizija Flou-a je postati primarni kanal komunikacije sportskih subjekata i krajnjih korisnika njihovih usluga, uzimajući u obzir i raznovrsnost aktivnosti.

Trojica osnivača, Matija, Ivan i Luka tri entuzijasta zdravog života, a istodobno profesionalni menadžeri. U proljeće 2016. razmišljali su kako da u svoje profesionalne i poslovne obveze ubace aktivnosti zdravog života. Shvatili su da nemaju alat u kojem bi tako nešto mogli organizirati i planirati. Iz tog se izrodila ideja za novi segment poslovanja te su se posvetili istraživanju tržišta. Istraživanje tržišta je dodatno pokazalo opravdanost pokretanja projekta te su između sebe podijelili zadatke kako bi mogli ideju pretvoriti u projekt.

Priča o Terri Sportivi počinje krajem zime 2016. Velike hladnoće i zatvoreni prostori ponekad prisile čovjeka na kreativnost, posebno ako se uz to kombinira dosadna korporativna svakodnevica.

Zašto?

Pravi razlog zašto je interna potreba njih trojice kao profesionalaca da izgrade nešto svoje. Svi su u trenutku pokretanja Terre Sportive imali respektabilne karijere u korporacijama, svaki u svom segmentu, ali je falio onaj element vlastitog proizvoda. Htjeli su stvoriti nešto svoje.

Kako su krenuli i od kuda sredstva?

Jedina sredstva koja su na početku imali su bila vlastita. Ista su mogla pokriti osnivanje poduzeća i inicijalno istraživanje tržišta te razvoj jezgre konačnog proizvoda (MVP), no ne i završni razvoj i komercijalizaciju. Zbog toga su analizirali moguće izvore financiranja poslovne ideje te su prepoznali Europski fond za regionalni razvoj, odnosno natječaj Inovacija novoosnovanih MSP, u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, kao cilj za prikupljanje sredstava.

Pripremili su sve preduvjete, prijavili su se na natječaj te dobili dostatna sredstva za 16 mjeseci završnog razvoja i izlaska na tržište. HAMAG BICRO im je bio potpora, financijska i operativna, tijekom cijelog projekta. Završetkom tog, EU financiranog projekta, stvorena je digitalna platforma Flou. FLOU. aplikacija je razvijena u sklopu Projekta koji je financiran sredstvima Europske unije iz europskog fonda za regionalni razvoj.

Tko su korisnici?

Korisnici su sve fizičke osobe željne jednostavnog pronalaska i plaćanja aktivnosti koja će im pomoći živjeti zdravo, ali i poduzeća koja iste benefite žele ponuditi svojim korisnicima. Partneri u ovom projektu su sportski subjekti koji su proizvod Flou. prepoznali kao ključan alat digitalne komunikacije sa svojim korisnicima, sadašnjim i novim. Ideja je objediniti B2B i B2C na jednom mjestu.

Što kažu korisnici?

Prve povratne informacija od korisnika pomažu da Flou. postane još bolji i prilagođen njima. Sustavno se radi na još jednostavnijem procesu pronalaska i plaćanja aktivnosti, bilo da se radi o treningu, fitnessu, yogi ili plesu.

Korisnici kontinuirano potiču nove ideje kako da pomognemo svim sportskim, fitness, plesnim, wellness i inim centrima da uslugu unaprijede i digitaliziraju. U kratkom roku uspjelo se doći do preko 600 korisnika koji baš ovu platformu vide kao svoju sponu sa zdravim životom, čime je ostvaren primarni cilj: omogućiti modernom zaposlenom čovjeku da jednostavnije uklopi rekreativne aktivnosti u svoj gusti raspored a da pritom štedi vrijeme i novac.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.