Marketing i prodaja
Mobilni SMS – još uvijek jako marketinško oružje
Kada je riječ o novim tehnologijama, spomen mobitela zvuči kao stara vijest. Prateći trendove, sve više tvrtki svoj marketing usmjerava na internet, tražeći tamo svoju ciljanu skupinu. No, unatoč Twitteru, Facebooku, RSS-u i ostalim, online marketinškim mekama, mobilni SMS nije izgubio na vrijednosti. Svaki mobitel može primati i slati SMS poruke, a u toj činjenici krije se prilika malih tvrtki.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.