Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Mystery travel – novi segment turističke ponude

Sve veći hit postaju putovanja u “nepoznato”. Svjetske agencije sve češće nude tzv. Mystery travel, a pravi procvat bilježe u Americi među populacijom od 20 do 34 godine.

Sve veći hit postaju putovanja u “nepoznato”. Svjetske agencije sve češće nude tzv. Mystery travel, a pravi procvat bilježe u Americi među populacijom od 20 do 34 godine.

Spakirati kufere, ukrcati se u prvi vlak koji kreće s perona i zaputiti se k nepoznatoj destinaciji – zvuči pomalo avanturistički, no mnogi ljudi tako zamišljaju svoje putovanje iz snova jer nema veće draži od otkrivanja posve nepoznatog. Na tom tragu temelji se i mystery travel, novi segment turističke ponude koju sve više nude svjetske putničke agencije, uključujući aviokompanije, a pravi procvat ta ponuda doživljava u Sjevernoj Americi među populacijom od 20 godina do 34 godine, piše slobodnadalmacija.hr

Kvaka je u tome da odaberete datum polaska i povratka, a oni vas pošalju na nepoznatu destinaciju gdje uživate u svim pogodnostima turističkog aranžmana. Ovakvi paketi nude se nešto povoljnije od uobičajenih, a uglavnom je riječ o last minute ponudama, posebice kad su avionske karte u pitanju jer se kompanije uglavnom žele riješiti neprodanih karata i, konačno, napraviti sebi dodatnu reklamu.

Primjerice, Germanwings koji, kao što je poznato, djeluje i kod nas, nudi blind booking pa, recimo, za 65 eura možete kupiti povratnu kartu Berlin-Zagreb. Ali polazne destinacije ne uključuju naše zračne luke.

Na web stranicama luxurylink.com možete sudjelovati u aukciji gdje nudite što veći iznos da biste “osvojili” tri dana u nekoj nepoznatoj europskoj metropoli čiji paket košta 1421 euro (tri noćenja, uključeni doručak, ručak i takse), a vi licitirate od jednog eura naviše. Na nedavno održanom turističkom sajmu Travel market u Londonu predstavljen je American Express travel s opcijom nepoznatih destinacija, no kod nas još nema takve mogućnosti putovanja.

Preko linka nextpedition.com uključite se u mali kviz po kojem otkrijete kakav profil putnika imate te vam se preko Facebooka javi agent koji vam osmisli putovanje čije pojedinosti ne znate do odlaska na put. Detaljne upute i program dobijete kad krenete preko smartphonea, a ovakve ponude često se nude kao paketi za medene mjesece, rođendane i slično.

Surfajući internetom, naići ćete na velik broj web stranica koje nude putovanja u nepoznato, a o toj temi otvoreni su i brojni forumi. Dok neki kažu da je ovdje riječ o povjerenju turista u turističke kompanije, drugi smatraju kako je to prilika za nešto jeftinije putovanje i odsjedanje u sobama koje bi inače ostale prazne. S jedne strane, činite uslugu putničkim agencijama, a s druge preuzimate rizik da putujete povoljnije i zanimljivije, a možda to i ne bude putovanje iz snova. Ali, kako se kaže, “no risk, no fun”.

www.ezadar.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.