Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Na Danima komunikacija bez filtera o Fyre Festivalu – je li fake news cijena spektakla?

Koja je cijena spektakla u današnjem društvu i zašto smo ga, bez obzira na cijenu, toliko gladni?

Koja je cijena spektakla u današnjem društvu i zašto smo ga, bez obzira na cijenu, toliko gladni? Jedna je od ključnih premisa marketinga istinitost – a tamo gdje nestaje istinitost, završava marketing i počinje obmana, što primjeri poput notornoga američkog Fyre Festivala Billyja McFarlanda jasno pokazuju. Ne čudi da se upravo ta globalno poznata obmana – čijem su raskrinkavanju posvećena čak dva dokumentarca – na američkim poslovnim fakultetima detaljno analizira kao primjer kako ne poslovati i što marketing ne smije biti. U potrazi za odgovorima na ova pitanja na Danima komunikacija, koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, razgovor s Billyjem McFarlandom, koji će se pridružiti virtualno, vodit će Davor Bruketa.

McFarland je osnivač glazbenoga festivala koji je 2017. grandiozno najavljivan kao jedinstveno luksuzno iskustvo i san svih partijanera instagramske ere, koji su podržale poznate osobe poput Belle Hadid i Kendall Jenner, a na licu mjesta ispostavio se kao jedna od najvećih prevara današnjice. Umjesto gurmanskih obroka i luksuznih vila, za koje su posjetitelji festivala platili stotine i tisuće dolara, dočekali su ih samo brojni problemi, a prvotno najavljeni izvođači povukli su se s festivala i prije njegova početka.

Nakon što je zbog prevare odslužio zatvorsku kaznu zaključno s 2022. godinom, The Guardian je opisao McFarlandove postupke poručivši da smo, koliko ga god mrzili, kao publika ujedno očarani razmjerom njegovih zabluda, a možda i razmjerima vlastite želje da u njih povjerujemo. Većina nas s vremena na vrijeme želi nečemu pripadati; privlačnosti vodstva bilo koje vrste može biti teško odoljeti – a nema boljeg primjera na kojem se može učiti o važnosti bihevioralnog marketinga u konzumerističkom društvu od Fyre Festivala.

„Ključno pitanje nije zašto su ulaznice za još jedan Fyre Festival ponovno u prodaji. Pitanje je – zašto su pretprodajne karte već navodno rasprodane? Je li i to samo još jedan od trikova odnosno prevara na koju neki ljudi možda ponovo nasjedaju ili ljudi zaista i dalje vjeruju McFarlandovu osjećaju za spektakl – saznat ćemo na glavnoj pozornici Dana komunikacija“, poručio je Davor Bruketa, član organizacijskog odbora Dana komunikacija.

U komunikacijskom biznisu brojni su primjeri pomoću kojih možemo kritički promotriti svijet oko sebe, a potom i preispitati sve što znamo – što je vještina koju Dani komunikacija zajedno sa svojom zajednicom kontinuirano uvježbavaju, ne bježeći od teških tema industrije. Je li McFarland, kako je samoga sebe nazvao, kreator turbulencija ili jednostavno – ustrajni prevarant? U intervjuu naziva The Secret to Going Viral, koji će voditi Davor Bruketa, Dani komunikacija pokazat će i drugu stranu medalje u studiji slučaja brenda koji je iz krivih razloga postao jedan od najprepoznatljivijih na svijetu, suočiti se s njom otvorenih očiju i secirati je do najneugodnijih detalja.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.