Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Na DIABLOGU proglašeni dobitnici nagrada za 2020.

Najinfluencericom je po četvrti put proglašena Ella Dvornik, a tri najbolja brenda za suradnju s kreatorima sadržaja su u 2020. bili Lidl, About You i NIVEA.  

Jučer su na petom izdanju DIABLOGA proglašeni dobitnici nagrada po izboru kreatora sadržaja za 2020. godinu. Nagrade za najkreatore su po kategorijama dobili:

  • Ljepota: Korana Marović
  • Moda: Pamela Smoljanić
  • Gastro: Sanja Mijac
  • Putovanja: Kristijan Iličić
  • Fitness: Martina Boss

 

Najinfluencericom je po četvrti put proglašena Ella Dvornik, a tri najbolja brenda za suradnju s kreatorima sadržaja su u 2020. bili Lidl, About You i NIVEA.

Uz proglašenje najboljih, na DIABLOGU su jučer predstavljeni i rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencer sceni, kojeg od 2016. provodi agencija Dialog komunikacije. Glavni zaključak je da scena sazrijeva – kreatori sadržaja sve su stariji i sve više ih je stalno zaposlenih te svoje kanale smatraju poslom.

Prisutnost na Facebooku pada, TikTok strelovito raste

Kategorije gastro i putovanja su u odnosu na prošlu godinu zabilježile pad po pitanju broja autora koji u tim segmentima djeluju za po 10%, jednako je pala i prisutnost kreatora na Facebooku, dok se prisutnost na TikToku udvostručila, pa je sada na toj platformi prisutna njih četvrtina (25,9%).

Blogeri, influenceri i YouTuberi su u 2020. zarađivali više nego godinu prije – prosječni mjesečni prihodi za trećinu njih (33,3%) bili su viši od 7.501 HRK – i sve više ih se bavilo poduzetništvom te su svoj utjecaj na društvenim mrežama koristili i za pokretanje drugih poslova (29,6%). Oglašivačima zamjeraju manjak fokusa na kvalitetu sadržaja, a medijima negativan stav prema influencerima, iako ih najveći broj vidi budućnost u suradnji s medijima (35,2%). Video i autentičnost i dalje su vodeći trendovi u influencers marketingu, a predviđanja za 2021. za većinu ispitanika (46,3%) su optimistična.

Istraživanje je provedeno u prosincu 2020. na uzorku od 59 ispitanika, metodom dubinskog online upitnika.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.