Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Osobne financije

Gfk: Ove godine na Jadranu će ljetovati manje od polovice građana Hrvatske

Predsezona je počela slabije nego prošlih godina. To je možda i bilo za očekivati, ali neočekivano slab dolazak na more hrvatskih gostiju podatak je koji Dalmatince i Istrijane sigurno posebno smeta. Gfk je proveo istraživanje u kojem na ljetni godišnji odmor planira ići 48 posto Hrvata. Velika većina naših turista ići će na Jadran.

Predsezona je počela slabije nego prošlih godina. To je možda i bilo za očekivati, ali neočekivano slab dolazak na more hrvatskih gostiju podatak je koji Dalmatince i Istrijane sigurno posebno smeta. Gfk je proveo istraživanje u kojem na ljetni godišnji odmor planira ići 48 posto Hrvata. Velika većina naših turista ići će na Jadran.

Istraživanje pokazuje da se Hrvati unatoč lošoj ekonomskoj situaciji ne žele odreći ljetovanja. Tako dvije trećine građana nije mijenjalo svoje planove za godišnji odmor zbog krize. Najveći postotak građana koji će ići na more otpada na Hrvate koji će ljetovati na Jadranu. Dakle, njih 87 posto ostavit će svoje ušteđevine u Lijepoj našoj, što sigurno veseli ministre turizma i financija Damira Bajsa i Ivana Šukera.

Dalmacija najpopularnija

Tako će većina građana provesti odmor na jednom mjestu, 84 posto, a dvije trećine odabralo je ljetovanje u Dalmaciji, dok se jedna trećina građana odlučila na ljetovanje u Istri i Primorju.

Ipak postotci ljetovanja se mijenjaju u korelaciji s ekonomskom snagom pojedine regije, pa tako preko 50 posto Slavonaca neće ići na more ove godine. Sjeverna Hrvatska ima još lošije postotke – čak 60 posto građana neće ići na ljetovanje.

Najsigurniji u odlazak na more dulje od tri dana su Zagrepčani. 43 posto stanovnika metropole sigurno je da ide na ljetni godišnji odmor, a njih još 20 posto najvjerojatnije će svoje slobodne dane provoditi na plaži.

Hoteli zapostavljeni

Većina Hrvata ipak neće plaćati noćenje na Jadranu. Kod prijatelja, rodbine ili u vlastitom smještaju ljetovat će više od polovice građana. Na privatni smještaj otpada 32 posto, dok su najlošije prošli kampovi sa 6 posto i hoteli sa 7 posto posjetitelja.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.