Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Na ovaj način će Hrvatska godišnje prihodovati 16 milijardi eura od turizma

Do 2020. Hrvatska treba i do 100 hotela više, oko osam resorta, sedam golf terena, pet zabavnih parkova, 5.000 novih vezova, sedam kampova, te gotovo 20 milijuna turista i znatno više noćenja nego sada

Do 2020. Hrvatska treba i do 100 hotela više, oko osam resorta, sedam golf terena, pet zabavnih parkova, 5.000 novih vezova, sedam kampova, te gotovo 20 milijuna turista i znatno više noćenja nego sada

Na Danima hrvatskog turizma 2012. u Dubrovniku je danas predstavljena radna verzija Glavnog plana i strategije razvoja turizma RH, dokumenta kojim se u hrvatskom turizmu do 2020. treba doći do dodatnog iskoraka u kvaliteti usluga i diferenciranih proizvoda, produljenja sezone, podizanja obrazovanosti, više investicija i prihoda. Tim se dokumentom želi dobiti odgovore kako dugoročno upravljati turističkom budućnošću i štititi krajolik uz razvojnu komponentu, najavio je ministar turizma Veljko Ostojić.

Do 2020. Hrvatska, kako je istaknuto na predstavljanju, treba i do 100 hotela više, oko 8 resorta, 7 golf terena, 5 zabavnih parkova, 5.000 novih vezova, 7 kampova, te gotovo 20 milijuna turista i znatno više noćenja nego sada. Godišnji prihodi od turizma trebali bi porasti na čak 16 milijardi eura.

Hrvatska je u tom dokumentu podijeljena na tri makro regije – kontinent, sjeverni i južni Jadran, uz 10 subregija, što je, po Siniši Horaku iz Instituta za turizam, sukladno i regijama u EU, a u svakoj od njih treba se razviti 30 diferenciranih turističkih proizvoda. To su primjerice sunce i more, nautički, zdravstveni, ruralni, pustolovni, kulturni, poslovni, socijalni i omladinski turizam, golf kao novost i drugo.

Da bi se sve moglo provesti potrebno je eliminirati brojna ograničenja, od loše investicijske klime do prevelike administracije, jer je to uteg koji sada onemogućava razvoj i veće prihode, koji su u turizmu od ukupno 51 milijun putovanja domaćih i inozemnih turista u 2010. bili 7,3 milijarde eura, od čega milijarda od domaćih. To je ujedno prvi put, kazao je Horak, da se turistički prihod tako prikazuje objedinjavajući podatke za domaće i inozemne turiste.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.