Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Na putu do uspjeha izbjegnite ovih pet pogrešaka

Stvaranje novog proizvoda ili pokretanje posla za većinu predstavlja nepoznati teritorij. Osim ako ne posjedujete kristalnu kuglu, nemoguće je predvidjeti sve moguće situacije i konačne rezultate.

U procesu inovacije često dolazi do uobičajenih pogrešaka, koje je lako izbjeći ukoliko se pridržavate sljedećih nekoliko savjete koje donosi portal Enterpreneur:

Nerealna očekivanja

Postoje oni koji smatraju da je proces inoviranja brzi put do lakog novca. Naravno, nisu u pravu jer je stvaranje novog proizvoda mukotrpan proces koji uključuju pokretanje poslovanja oko nove ideje ili prodaju ideje drugoj tvrtke. Malo je onih koji su se obogatili iz prve. Novi inovator mora dobro procijeniti svoje resurse, motivaciju i vrijeme koje je spreman uložiti, a nakon toga napraviti plan s realističnim vremenskim okvirima i financijskim ciljevima.

Nedovoljno istraživanja

Imate veliku ideju i sigurni ste kako tržištu treba upravo vaša inovacija. Uložili ste kapital u izradu prototipa, patentiranje i izradu poslovnog posla, no ukoliko prethodno ne istražite tržište moglo bi vam se dogodite da otkrijete kako vaša ideja ipak nije toliko originalna i revolucionarna.

Pretpostavljate kako svi žude za vašom inovacijom

Čak i ako ste proveli istraživanje i ustvrdili kako vaša inovacija uistinu predstavlja novost na tržištu, još uvijek morate odlučiti je li vaš proizvod nešto što ljudima uistinu treba i još važnije, jesu li ga spremni kupiti.

Potrošili ste sve novce na patentiranje

Iako je patent više nego vrijedan alat, može biti nepotreban u procesu stvaranja održivog proizvoda ili posla. Također, rijetke su situacije u kojima bi patentiranje trebalo biti prvi korak. Prije no što se odlučite na njega, budite sigurni da je vaša ideja tržišno isplativa.

Sama ideja je (ne)dovoljna!

Vjerovanje kako će vam ideja koju imate sama po sebi donijeti veliki kapital je nerealistično. Budite spremni na mnogo sati napornog rada, bez obzira kojim smjerom odlučili ići. Usput ne zaboravite biti kreativni i pritom se zabavljati.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.