Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Na robu široke potrošnje izdvojimo 1.950 kuna mjesečno

Rezultati istraživanja pokazuju i da se gotovo tri četvrtine (72 posto) velikih kupovina plati gotovinom, a 28 posto nekom vrstom kartica, bilo debitnim ili kreditnim. Hrvatski građani u kupovinu najčešće idu s popisom, a sve važniji faktor im je cijena

Rezultati istraživanja pokazuju i da se gotovo tri četvrtine (72 posto) velikih kupovina plati gotovinom, a 28 posto nekom vrstom kartica, bilo debitnim ili kreditnim. Hrvatski građani u kupovinu najčešće idu s popisom, a sve važniji faktor im je cijena

Istraživanje GfK o navikama kupovanja robe široke potrošnje među hrvatskim građanima pokazuje da oni mjesečno u prosjeku izdvajaju 1.950 kuna na kupovinu robe široke potrošnje, pri čemu najviše u Dalmaciji – 2.640 kuna, a najmanje u Slavoniji – 1.320 kuna, objavili su danas iz GfK Hrvatske.

Dio je to rezultata iz istraživanja GfK Shopping Monitor, koje je provedeno u studenom 2012. na uzorku od 906 osoba zaduženih za kupovinu robe široke potrošnje u svojim kućanstvima.

Od ukupnih mjesečnih izdvajanja za robu široke potrošnje, nešto više od polovice iznosa (53 posto) potroši se na svježu hranu koja uključuje voće, povrće, meso/ribu, pekarske proizvode.

Gotovo svi ispitanici (91 posto) tjedno odlaze u manje kupovine, dok gotovo četvrtina (24 posto) tjedno obavi i veću kupovinu, a isti je postotak i hrvatskih građana koji barem jednom tjedno odlaze u spontanu/ne planiranu kupovinu.

Rezultati istraživanja pokazuju i da se gotovo tri četvrtine (72 posto) velikih kupovina plati gotovinom, a 28 posto nekom vrstom kartica, bilo debitnim ili kreditnim.

Gotovo svaki drugi građanin Hrvatske (47 posto) vrlo često u kupovinu odlazi automobilom, a četvrtina koristi automobil samo ponekad, kada ide u velike kupovine.

Istraživanje je pokazalo i da hrvatski građani u kupovinu najčešće idu s popisom, a sve važniji faktor im je cijena – više od polovice (53 posto) radi popis potrebnih namirnica prije odlaska u trgovinu, a svaki četvrti trgovinu bira na osnovu cijena.

Iz GfK Hrvatska navode i kako je zamjetan značajan porast građana koji na tjednoj osnovi odlaze u potragu za sniženjima – 28 posto, dok ih je 2011. bilo 14 posto.

Raste i broj onih koji barem povremeno kupuju proizvode trgovačkih marki i njih je 83 posto, dok ih 24 posto kupuje redovito, dok je primjerice 2007. redovito trgovačke marke kupovalo samo 9 posto hrvatskih građana.

Uz to, raste i broj onih koji se o akcijama i promocijama informiraju iz letaka dobivenih poštom i to čini 75 posto ispitanika, dok ih je 2009. bilo 66 posto. U odnosu na 2007. udvostručio se i broj onih koji, ne samo da čitaju letke, nego i kupuju na osnovi njih – 2012. takvih je 33 posto, dok ih je 2007. bilo 15 posto.

Kod kupovine robe široke potrošnje još uvijek ne postoji značajan interes prema inovacijama, odnosno nečim novim jer samo 7 posto među prvima kupi novi proizvod koji je upravo izašao na tržište, a manje od trećine (28 posto) voli proučavati što je novo stiglo u trgovinu.

Istraživanje je pokazalo i da se kupci ugodnije osjećaju u već poznatom ambijentu (53 posto zbunjuje novi raspored u trgovini), a za njih 87 posto važna je jednostavna orijentacija u trgovini.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.